اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام نوروز صورت گرفت

انجام 1900 مورد بازرسی از مراکز عرضه و توزیع کالا در اصفهان

بیش از 1900 مورد بازرسی و نظارت مستقیم توسط بازرسین این اداره کل در ایام تعطیلات نوروزی 92 از مراکز عرضه و توزیع کالا در استان اصفهان صورت گرفت.

انجام 1900 مورد بازرسی از مراکز عرضه و توزیع کالا در اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان اصفهان، بر اساس این گزارش از 25 اسفند ماه سال گذشته تا 15 فروردین 91 بیش از 1900 فقره بازرسی و نظارت دقیق و فنی توسط کارشناسان و بازرسین این اداره کل از مراکز عرضه و توزیع مواد غذایی و خوراکی شامل فست فود و رستوران‌ها، همچنین مراکز عرضه و توزیع مواد بهداشتی، مصالح ساختمانی لوازم خانگی برقی و گازسوز و ... در استان صورت گرفت.

اداره استاندارد اصفهان از کشف 992 مورد تخلف از مجموع بازرسی‌های صورت گرفته در ایام تعطیلات نوروز خبر داد که در تمامی موارد، ضمن اعمال قانون و برخوردهای لازم، اقلام فاقد نشان استاندارد و یا تاریخ مصرف گذشته از چرخه عرضه و توزیع خارج شده و متولیان مربوطه نیز تذکرات و اخطارهای لازم را دریافت کرده‌اند.

به گفته رئیس روابط عمومی این اداره کل اکثر مواد خوراکی بسته‌بندی و نیز تعداد قابل توجهی از اقلام پرمصرف، مشمول استاندارد اجباری بوده و لازم است مصرف کنندگان در هنگام خرید به تاریخ تولید و انقضاء و مشخصات دقیق کالاها به ویژه مواد غذایی و آشامیدنی و همچنین نشان استاندارد آنها توجه جدّی داشته باشند.

همشهریان گرامی می‌توانند در صورت برخورد با هرگونه تخلف و مشاهده محصول غیراستاندارد، موضوع را از طریق شماره تلفن 1517 (سامانه رسیدگی به شکایات مردمی اداره ‌کل استاندارد استان اصفهان) و یا شماره تماس‌های 7-6819091 0311 در میان بگذارند.

انتهای پیام/2301/ع/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول