اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای کرمان:

توطئه‌های دشمنان هر روز پیچیده‌تر می‌شود

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان گفت: تهدیدات و توطئه‌های دشمنان هر روز پیچیده‌تر می‌شود.

توطئه‌های دشمنان هر روز پیچیده‌تر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حجت‌الاسلام سیدجواد موسوی در یادواره شهدای محله مسجد حضرت رقیه (س) جیرفت با اشاره به اهمیت راه شهدا اظهار داشت: جهاد ستون دین و راه آشکار سعادتمندان است، یکی از عامل‌های الهی بود که انقلاب و عزت ما را حفظ کرد.

وی افزود: تنها چیزی که در مقابله با دشمن توانستیم، استفاده کنیم و با آن مطرح شویم، اعتقاد به جهاد بود که نیاز به استدلال ندارد و چیزی که ملت ایران را به پیروزی رساند، عمل به تکلیف الهی است، عملی به نام جهاد که سپر دین و راه آشکار سعادتمندی همه است.

موسوی تصریح کرد: در روایات داریم، درهای آسمان به روی کسی که در زمره جهادگران قرار بگیرد، باز می‌شود و دیگر او زمینی نیست، آسمانی است که یا به شهادت می‌رسد و یا مجاهدت می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: همه مجاهدان باید قرآن را بدانند و خود پاسدار دین باشند، ما به کسانی که از این دین مظلوم پاسداری کنند، بسیار نیاز داریم، در روایات نیز داریم، نزدیک‌ترین مردم به مقام نبوت مجاهدان و اهل علم هستند، جامعه امروز ما بسیاری از عیب‌ها را با عطر شهادت می‌پوشاند.

موسوی اذعان داشت: جیرفت یکی از شهرستان‌های ولایی است و در دینداری و ولایتمداری نمره عالی دارد که این سرمایه بسیار بزرگی است، باید با این ویژگی و استمداد از شهدا گرفتن و با وجود مجاهدان که از جانبازان و رزمندگان بودند، جای خود را پیدا کند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان با اشاره به مشکلات در انجام کارهای فرهنگی افزود: کار فرهنگی ناب است و باید با تلاش و کوشش باید در این راه گام برداشت.

موسوی بیان داشت: معرفت به خداوند خیلی ارزشمند است و اگر کسی در راه معرفت به ولایت گام بردارد به خدا می‌رسد و کسی که در راه معرفت اهل بیت (ع) بمیرد، شهید محسوب می‌شود، امروز ما نیاز به این جهاد داریم.

وی با بیان اینکه امروز وظیفه ما در برابر هجمه‌های گسترده دشمنان با مهم‌ترین اسلحه که باید بیشترین استفاده را از آن ببریم برگزاری یادواره‌ها قیام است، اظهار داشت: وقتی وصیتنامه شهدا را می‌خوانیم، می‌بینیم، نقشه راه آنها آن‌قدر دقیق بود که هیچکس نمی‌تواند، کوچکترین ایرادی به آنها بگیرد.

وی تصریح کرد: ناب‌ترین مطالب را از شهدا می‌شنوید، آنها هم جهاد کردند و هم از سلاح بیان استفاده کردند و امروز تکلیف همه در این راه سنگین است و باید از این ارزش‌ها پاسداری کنیم.

موسوی خاطر نشان کرد: شهدا با همه خوبی‌هایی که داشتند، یک درخت طیبه را کاشتند و با خون خود آبیاری کردند، این درخت نیاز به آبیاری دارد، درختی که بیشترین ثمر را برای ما داشته است، یکی از مسیرهایی که ما در طول حرکت خود باید دقت داشته باشیم، این است که تفکر ما یک نگاه جامع باشد، یعنی دنیا و آخرت را با هم ببینیم و با نگاه اخروی می‌توانیم، کار درست انجام دهیم.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان گفت: باید توجه به آخرت داشته باشیم و با اخلاص حرکت کنیم و باید با هوشیاری حرکت کنیم و غافل نشویم، وحدت را هم فراموش نکنیم.

موسوی افزود: باید با تمام دقت در انتخابات شرکت کنیم تا دشمنان خوشحال نشوند، کسی که همواره با جنگ مواجه است، همیشه هوشیار است، مبارزه مبارزان ما از زمان رژیم شاهنشاهی آغاز شد، یک لحظه از دشمنان دور نبودند و با دشمنی‌های خطرناک مواجه بودند، امروز هم تهدیدات دشمنان هر روز پیچیده‌تر می‌شود.

وی بیان داشت: دشمنان همیشه تهدید به جنگ می‌کنند، در مواجهه با این تهدیدها همیشه باید هوشیار باشیم، تا زمانی که در خط ولایت هستیم در همه عرصه‌ها موفق هستیم و این نقطه قوت است.

انتهای پیام/80002/ح40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول