اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی:

دشمنان به دنبال ناامن جلوه دادن فضای کشور هستند

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه دشمنان از هر موضوعی برای تحت تاثیر قرار دادن انتخابات سوءاستفاده می‌کنند، گفت: دشمن تلاش می‌کند برخی موضوعات احتمالی را به بحث انتخابات پیوند زده و فضای کشور را ناامن جلوه دهد.

دشمنان به دنبال ناامن جلوه دادن فضای کشور هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدعلی نصرتی پیش از ظهر امروز در همایش آموزشی مجریان و ناظران انتخابات در تبریز با اشاره به تلاش دشمنان برای ایجاد انحراف در مسیر حرکت‌های حق‌طلب در منطقه و القای عدم تاثیرپذیری این حرکت‌ها از انقلاب اسلامی، تاکید کرد: برگزاری انتخابات سالم و باشکوه در این مقطع زمانی، برای تثبیت موقعیت جمهوری اسلامی و اثبات کارآمدی نظام مردم‌سالاری دینی، فوق‌العاده حایز اهمیت است.

وی با بیان اینکه انتخابات یکی از صحنه‌های تجلی بلوغ سیاسی ملت است، افزود: فضای انتخابات باید به گونه‌ای باشد که عموم مردم بتوانند حضوری حماسی و باشکوه در صحنه داشته باشند تا این کار بزرگ به وحدت و انسجام ملی منتهی شود.

نصرتی به هم‌افزایی و هم‌گرایی گروه‌های مخالف نظام در فضای مجازی در آستانه انتخابات اشاره کرد و گفت: دشمنان انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند از فضای رسانه‌ای بین‌المللی علیه ملت ایران استفاده کنند و بحث ایجاد چالش‌های داخلی را همانند فتنه سال 88 مورد توجه قرار داده‌اند.

وی عدم برگزاری انتخابات یا برگزاری کم‌رنگ آن را خواسته دشمنان انقلاب عنوان کرد و افزود: اوج دشمنی مخالفان انقلاب اسلامی را در مقطع انتخابات شاهد هستیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه دشمنان از هر موضوعی برای تحت تاثیر قرار دادن انتخابات سوءاستفاده می‌کنند، اظهار داشت: دشمن تلاش می‌کند برخی موضوعات احتمالی را به بحث انتخابات پیوند زده و فضای کشور را ناامن جلوه دهد و از این طریق مردم را نسبت به سلامت و امنیت انتخابات و آینده کشور بدبین کند.

وی با تاکید بر اینکه باید حرکات دشمن را رصد و شناسایی کرد، افزود: ممکن است دشمن از سناریوهای جدید استفاده کند تا مردم، قادر به تشخیص آن نباشند؛ از این رو دست‌اندرکاران انتخابات باید با هوشیاری کامل تمام توطئه‌های دشمنان را زیر نظر داشته باشند و برای مقابله با آن تمهیدات لازم را فراهم کنند.

انتهای پیام/60002/ط30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول