اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سفیر سوریه در جمع خبرنگاران در قم:

ایران و سوریه پایگاه اساسی جبهه مقاومت در منطقه‌اند / دشمنان سوریه بازنده جنگ خواهند بود

سفیر سوریه در جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمنان سوریه بازنده جنگ خواهند بود و نخواهند توانست که در اراده ملت سوریه و مقاومت خللی ایجاد کنند.

ایران و سوریه پایگاه اساسی جبهه مقاومت در منطقه‌اند / دشمنان سوریه بازنده جنگ خواهند بود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، عدنان محمود پس از سفر یک روزه خود به قم در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه دیدار از این شهر مقدس خیلی پربار بود، اظهار داشت: برنامه‌ریزی شده بود تا با اساتید و فضلای حوزه علمیه قم و همچنین با دانشجویان مدرسه علمیه معصومیه قم و با آیت‌الله مکارم شیرازی دیدار و گفت‌وگویی داشته باشیم.

وی تصریح کرد: در حقیقت این سفر دیدگاه مشترک دو کشور ایران و سوریه که از آن دفاع می‌کنند را پایه‌ریزی و تثبیت کرد.

سفیر سوریه در جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه دو کشور ایران و سوریه پایگاه اساسی جبهه مقاومت در منطقه هستند تصریح کرد: بدین مناسبت از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران در سطح دولت و ملت و به رهبری مقام معظم رهبری در راستای حمایت از ملت و دولت سوریه در رویارویی با این توطئه غربی‌ها، آمریکا و صهیونیسم بین‌الملل و حمایت از ملت سوریه تشکر می‌کنم.

وی بر پایداری ملت سوریه و رسیدن به اهداف خود از راه گفت‌وگوی ملی و مخالفت با دخالت‌های خارجی در امور داخلی تاکید کرد و ابراز داشت: دشمنان سوریه بازنده این جنگ خواهند بود و نخواهند توانست در اراده ملت سوریه و مقاومت به برکت اراده ملت‌ها که از کشور سوریه حمایت می‌کنند خللی ایجاد کنند.

انتهای پیام/78010/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول