اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه قدس:

هدف دشمن در سوریه نابودی حزب‌الله است / اطاعت بی‌قید و شرط از رهبر انقلاب

فرمانده سپاه قدس گفت: دشمنان اسلام در سوریه دنبال نابودی مقاومت هستند و حزب‌الله را نشانه گرفته‌اند.

هدف دشمن در سوریه نابودی حزب‌الله است / اطاعت بی‌قید و شرط از رهبر انقلاب

به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، سردار حاج قاسم سلیمانی ظهر امروز در یادواره 350 شهید بافت و سه شهید گمنام این شهرستان اظهار داشت: من نمی‌توانم جایگاه شهدا را بیان کنم، نه تنها من بلکه بسیاری از علما نیز از گفتن این جایگاه معذور هستند.

وی افزود: امام خمینی (ره) تربیتی در بین ایرانیان شکل داد که در هیچ جای جهان اینگونه تربیتی نیست، امام خمینی (ره) در رابطه با بسیج می‌گویند، «افتخار من این است که بسیجی‌ام و از خداوند می‌خواهم مرا با بسیجیان محشور کند».

سلیمانی تصریح کرد: اعتمادی که امام خمینی (ره) در دل‌ها ایجاد کرد موجب شد که مذهب و جنگ با هم آمیخته شود و جنگ را به مدرسه‌ای معنوی و انسان‌ساز تبدیل کند و ما را به پیروزی برساند. این اعتماد حتی فرهنگ نظامی را تغییر داد و از جوانان در جنگ نه فقط فرد نظامی، بلکه افرادی نظامی، متفکر، خوشرو و عالم به وجود آورد و از طرفی سیره امام حسین (ع) را بر جنگ حاکم کرد و شهدا از امام حسین (ع) الگو گرفتند.

وی افزود: معنویت و معرفت با آموزش و تشریفات به دست نمی‌آید، معنویت عصاره رفتار، کردار و عمل انسان است، مانند شیشه عطری که از چند کیلو گل به وجود آمده، این شیشه را در هر کجا بگذاریم بوی آن فضای اطراف را معطر می‌کند.

سلیمانی عنوان کرد: معنویت و معرفت با لباس روحانی، سپاهی و ... به دست نمی‌آید، یک لحاف‌دوز به جایی می‌‌رسد که امام زمان (عج) چند بار به دیدارش می‌رود.

وی با بیان اینکه اگر انسان یک کار را برای رضای خداوند و با اخلاص انجام دهد، خدا آن را در چشم مردم بزرگ جلوه می‌دهد، افزود: چند سال است که از زمان جنگ گذشته، اما هر چه از آن زمان می‌گذرد تازه‌تر می‌شوند، من یقین دارم که اگر هزار سال دیگر هم بگذرد و روح ما این شهرستان را نظاره کند، این جمعیت بیشتر می‌شود.

سلیمانی خاطر نشان کرد: یکی از پر‌تأثیرترین و معنوی‌ترین برنامه‌های فرهنگی ما که انسان را در هاله‌ای از عشق و معنویت فرو می‌برد، یادواره شهدا بهترین راه برای مبارزه با تهاجم فرهنگی است.

وی عنوان کرد: این را یقین دارم که هیچ ملتی مانند ما نیست، نظام مقدس جمهوری اسلامی برای دفاع از اسلام همه کار می‌کند‌ در سوریه دشمن به دنبال بشار اسد نیست، آنها هدفشان بلندتر از این حرف‌هاست، آنها دنبال نابودی مقاومت هستند و حزب‌الله را نشانه گرفته‌اند.

سلیمانی گفت: این را بدانید که ملت ایران با وحدت و وجود رهبری توانا ایستاده است، ملت ایران برای حفظ ارزش‌ها و اعتقادات خود از هیچ تلاشی دریغ نکرده است.

فرمانده سپاه قدس بیان کرد: یکی از ویژگی‌های مجاهدان و شهدای ما از صدر اسلام تاکنون اعتماد و تبعیت از رهبری است، ما باید به رهبرمان اعتماد کامل و همچنین تبعیت بی‌قید و شرط داشته باشیم.

وی گفت: آیا اخبار پاکستان را نمی‌شنوید، آیا اوضاع عراق را نمی‌بینید، آیا صدامی که هیچ‌کس فکر نمی‌کرد از حکومت پایین آید به دار آویخته شود از زمان فرعون و حضرت موسی کمتر است.

انتهای پیام/80024/غ40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول