اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری سنندج خبر داد

اسکان 32 هزار نفر در پارک‌های سنندج/ رشد 63 درصدی نسبت به سال قبل

رئیس ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری سنندج گفت: در طول ایام تعطیلات نوروزی در مجموع 32 هزار نفر در پارک‌های این شهرستان اسکان یافتند.

اسکان 32 هزار نفر در پارک‌های سنندج/ رشد 63 درصدی نسبت به سال قبل

محمد قادرمرزی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج با بیان اجرای طرح نوروزی ستاد تسهیلات شهرداری سنندج از 28 اسفند ماه سال قبل، اظهار کرد: طی 18 روز ایام نوروز 92 در مجموع 32 هزار نفر از مسافران و گردشگران در پارک‌های این شهرستان ساماندهی شدند.

وی با اشاره به پذیرایی شبانه از 2 هزار و 400 میهمان نوروزی خاطرنشان کرد: در قیاس آمار مسافران امسال با سال گذشته رشدی 63 درصدی را شاهد بوده‌ایم.

رئیس ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری سنندج با تاکید بر بی‌سابقه بودن تعداد مسافران اسکان یافته در پارک‌های امسال در مقایسه با سالیان گذشته میزان رضایت‌مندی مسافران از خدمات ارائه شده توسط این سازمان را 97 درصد عنوان کرد.

قادرمرزی همچنین با یادآوری برگزاری نمایشگاه مصنوعات دستی استان کردستان و سایر استان‌های همجوار در پارک ملت تصریح کرد: در طول ایام تعطیلات 17 هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کرده‌اند که البته برخی از آنها شهروندان سنندجی بوده‌اند.

وی با اشاره به سرویس‌دهی اتوبوس سنندج‌گردی به مسافران نوروزی اظهار کرد: هر روز و در 7 نوبت، میهمانان نوروزی توسط این دستگاه جابجا می‌شدند که در مجموع ایام تعطیلات 150 نوبت مسافران نوروزی به این طریق از اماکن دیدنی و جاذبه‌های سنندج دیدن کرده‌اند.

رئیس ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری سنندج با اشاره به امکانات تعبیه شده برای مسافران نوروزی اظهار کرد: در طول ایام تعطیلات 300 چادر به همراه وسایل گرمایی برای میهمانان تدارک شده بود.

وی همچنین به برنامه‌های فرهنگی در این ایام اشاره و تصریح کرد: برنامه‌های شاد از جمله دف‌نوازی، رقص کردی تا قبل از ایام فاطمیه در دستور کار شهرداری قرار داشت.

قادرمرزی با بیان اینکه در هنگام آغاز ایام فاطمیه حال و هوای برنامه‌ها به سمت موضوعات مذهبی گرایش یافت خاطر نشان کرد: این برنامه تا پایان تعطیلات برقرار بود.

رئیس ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری سنندج در پایان با قدردانی از زحمات تمام پرسنل شهرداری برای خدمت‌رسانی مطلوب به مسافران ابراز امیدواری کرد با انجام این اقدامات خاطره خوبی از سفر به شهر سنندج در اذهان میهمانان نوروزی باقی مانده باشد.

انتهای پیام/79012/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول