اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرج خبر داد:

توسعه فضاهای سبز در کرج / افزایش تعداد پارک‌ها در سال 92

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرج از افزایش فضاهای سبز در کرج در سال جدید خبر داد.

توسعه فضاهای سبز در کرج / افزایش تعداد پارک‌ها در سال 92

عباس زارع امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: توسعه فضاهای سبز در کلانشهر کرج یکی از مهم‌ترین اقدامات و برنامه‌هایی است که در سال جدید در نظر داریم لذا با تمهیدات اندیشیده شده این مهم در سال جدید در کرج محقق خواهد شد.

وی ادامه داد: در این راستا با احداث 20 پارک جدید در کرج در نظر داریم بخشی از برنامه‌های خود در راستای توسعه فضاهای سبز را در سال جاری محقق سازیم.

مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرج تأکید کرد: با احداث این 20 پارک در سال جدید در مجموع کلانشهر کرج دارای 230 پارک خواهد شد.

زارع ادامه داد: براساس تمهیدات اندشیده شده توسعه فضاهای سبز در کرج یک برنامه پنج ساله است که از سال گذشته آغاز شده است لذا این پروژه تا سال 94 ادامه خواهد داشت و توسعه سرانه‌های فضای سبز در سراسر نقاط شهر کرج رقم خواهد خورد.

وی افزود: در این راستا اعتباراتی به منظور افزایش پارک‌ها، توسعه سرانه‌های فضای سبز و ایجاد زیر ساخت‌ها در کرج دیده شده است.

مدیرعامل سازمان پارک‌های شهرداری کرج گفت: در بخش فضای سبز چندین پروژه بزرگ شامل پارک حیات وحش، پارک شهر دلمبر در شمال غرب کرج و پارک بزرگ شهر دانایی تپه مراد آب در کنار سایر پروژه‌های کوچکی که در اقصی نقاط شهر ایجاد خواهد شد مهم‌ترین برنامه‌های این سازمان در سال جدید است.

انتهای پیام/2302/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول