اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده شادگان در مجلس در گفت‌وگو با فارس:

نخبگان بیایند/ 4 سال عمر شورا زمانی برای آزمون و خطا نیست

نماینده شادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: کاندیدای انتخابات شورای اسلامی شهر باید بدانند چهار سال عمر شورا زمانی برای تجربه کردن و آزمون و خطا نیست.

نخبگان بیایند/ 4 سال عمر شورا زمانی برای آزمون و خطا نیست

عبدالله تمیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان با اشاره به انتخابات شورای اسلامی شهر اظهار کرد: تمام کسانی که پا به عرصه ثبت نام شوراها گذاشته‌اند باید با شناخت مسائل شهرداری و شورا قدم به میدان گذاشته و بدانند که چهار سال عمر شورا زمانی برای تجربه کردن و آزمون و خطا نیست.

وی ضمن دعوت از نخبگان برای حضور در عرصه چهارمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا افزود: مردم انتظار دارند کسانی وارد کار شوند که بتوانند تهیه طرح‌ها و لوایح کارساز را انجام دهند و در این زمینه اندر خم یک کوچه نباشند.

نماینده شادگان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: کاندیداهای شورای اسلامی شهر باید نظارت صحیحی بر شهرداری و دهیاری‌ها داشته باشند و با تسلط در این خصوص نواقص و کمبود و کاستی‌ها را مرتفع سازند.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان و نامزدهای شوراهای شهر و روستا موظفند ضمن نگاه ملی و حماسه سیاسی که مورد نظر مقام معظم رهبری است در انتخابات شوراها شرکت کرده و به آن اهمیت دهند.

تمیمی اضافه کرد: کاندیداها باید خودشان را خوب نشان دهند تا مردم هم برای انتخابات شهر و روستا و هم برای انتخابات ریاست جمهوری اهمیت جدی قائل شوند.

وی با بیان اینکه مسئولان باید زمینه را برای حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای آماده کنند، گفت: از هم اکنون شهرستان شادگان آماده برگزاری  انتخاباتی پرشور و حضور حداکثری است.

نماینده شادگان در مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار کرد: مردم با حضور پرشور و با صلابت خود در پای صندوق‌های رأی حماسه سیاسی به‌یادماندنی خلق خواهند کرد.

انتهای پیام/72001/ر20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول