اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار همدان خبر داد

آغاز فرآیند ثبت‌نام متقاضیان انتخابات شوراها از طریق دفاتر پیشخوان

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار همدان از آغاز ثبت‌نام متقاضیان انتخابات شوراها از طریق دفاتر پیشخوان شهری و روستایی خبر داد

آغاز فرآیند ثبت‌نام متقاضیان انتخابات شوراها از طریق دفاتر پیشخوان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان و به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان همدان، کریم مطهری‌مؤید در نشست کارگروه پیشخوان خدمات دولت، اظهار داشت: ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات شوراها از امروز در فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها و دفاتر پیشخوان سراسر کشور آغاز شده و تا پایان وقت اداری اول اردیبهشت‌ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

وی، داشتن تابعیت کشور جمهوری اسلامی، دارا بودن حداقل سن 25 سال، اعتقاد و التزام عملی به اسلام و ولایت فقیه و ابراز وفاداری به قانون اساسی را از شرایط داوطلبان شرکت در انتخابات شوراها اعلام کرد.

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استاندار همدان، داشتن حداقل مدرک فوق دیپلم برای داوطلبان انتخابات شوراها در شهرهای دارای 20 هزار نفر جمعیت و داشتن لیسانس برای شهرهای بیش از 20 هزار نفر جمعیت و کارت پایان خدمت و همچنین در روستاهای دارای جمعیت زیر 200 خانوار داشتن سواد خواندن و نوشتن و برای بالای 200 خانوار داشتن مدرک دیپلم را از دیگر شرایط داوطلبان اعلام کرد.

وی بیان داشت: متقاضیان ثبت‌نام انتخابات شوراها در روستاهای فاقد دفاتر پیشخوان خدمات می‌توانند به نزدیکترین دفتر پیشخوان شهری یا روستایی مراجعه و پیش ثبت‌نام انجام دهند.

مطهری تصریح کرد: کارمزد پیش ثبت‌نام نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی در دفاتر پیشخوان خدمات برای مناطق روستایی مبلغ 90 هزار ریال و برای مناطق شهری 170 هزار ریال است که از این مبلغ 65 هزار ریال بابت استعلام مدرک دانشگاهی خواهد بود.

وی همچنین خواستار اطلاع‌رسانی لازم در خصوص پیش ثبت‌نام از متقاضیان انتخابات شوراها در دفاتر پیشخوان استان، توسط انجمن صنفی دفاتر پیشخوان استان شد.

انتهای پیام/2499/ذ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول