اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس از تحرکات انتخابات شوراهای شهر خوزستان گزارش می‌دهد

تکاپوی اعضای طردشده برای انتخابات / خیز برخی شهرداری‌ها برای انتخابات شوراها

آخرین تحرکات انتخابات شوراهای شهر و روستا در سطح استان خوزستان حکایت از تکاپوی اعضای طردشده و مسئله‌دار شورای شهر دوره سوم برخی شهرها برای انتخابات دارد.

تکاپوی اعضای طردشده برای انتخابات / خیز برخی شهرداری‌ها برای انتخابات شوراها

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، با آغاز رسمی ثبت نام از کاندیداهای شورای اسلامی شهر و روستا، روز به روز بر روند تبلیغات غیر رسمی نامزدها در گوشه و کنار شهرهای مختلف افزوده شده است.

گزارش خبرنگاران فارس از سطح استان خوزستان حکایت از بالا رفتن حجم رفت و آمدهای انتخاباتی نامزدها برای معرفی خود به مردم دارد.

*تکاپوی برخی اعضای طردشده مسئله‌دار

در برخی از شهرهای جنوب و همچنین مرکز استان، برخی از اعضای سابق شوراهای شهر که به دلیل اتهاماتی در خصوص فساد مالی یا از شوراها طرد و یا در حال محاکمه‌اند برای توجیه خود و حضور در عرصه انتخابات، در تکاپو هستند.

یکی از اعضای طرد شده یکی از شوراهای شهر که به دلیل فساد عدیده مالی و تبانی با پیمانکاران در دستگاه قضایی پرونده دارد و مدتی نیز در زندان به سر برده در مواجه با مردم در اظهاراتی خنده‌دار علت بازداشت و طرد شدنش از شورای شهر را سیاسی عنوان کرده که با اعتراض جمع حاضر در آن مجلس مواجه شد.

*دعوت از دختران خوش‌سیما برای کاندیداتوری

در این حال در برخی از شهرها ائتلاف‌هایی صورت گرفته که گفته می‌شود برای جلب توجه جوانان از برخی دختران خوش‌سیما برای کاندیداتوری و پیوستن به ائتلاف خود استفاده کرده‌اند.

در این حال برخی پیمانکاران فعال شهرداری‌ها نیز دست به کار شده و در حال جذب افرادی برای تهیه لیست ائتلافی برای ورود به رقابت انتخاباتی هستند.

در برخی شهرها نیز از نشست و برخاست برخی شهرداران و معاونان آنها با برخی شخصیت‌های سیاسی و همچنین اعضای فعلی شورای شهر برای برنامه‌ریزی انتخاباتی خبر می‌رسد.

در این حال فضای انتخاباتی در شهرهای اهواز، آبادان، دزفول، اندیمشک، ماهشهر، بهبهان و خرمشهر به دلیل بالا بودن تعداد اعضای شورای شهر از شدت بیشتری برخوردار است.

خبرگزاری فارس تا زمان برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا آخرین تحولات را برای اطلاع مردم به منظور حضور آگاهانه در انتخابت مخابره خواهد کرد.

انتهای پیام/2329/و30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول