اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار پیرسلمان اسدآباد:

بخش پیرسلمان 26 شعبه اخذ رأی در انتخابات شوراها دارد

بخشدار پیرسلمان اسدآباد گفت: بخش پیرسلمان اسدآباد 28 روستا دارد که در 26 روستا شعبه اخذ رأی برای انتخابات شوراها درنظر گرفته شده است.

بخش پیرسلمان 26 شعبه اخذ رأی در انتخابات شوراها دارد

محمدرضا شعبانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسدآباد، با بیان اینکه بخش پیرسلمان دارای 28 روستا است، اظهار داشت: در این بخش 26 شعبه اخذ انتخابات شوراها رأی وجود دارد که در دو روستا نیز به دلیل اینکه زیر 20 خانوار جمعیت است، انتخابات شوراها انجام نمی‌شود.

وی با بیان اینکه 27 شعبه اخذ رأی نیز برای انتخابات ریاست جمهوری در بخش پیرسلمان وجود دارد، افزود: یکی از این شعبه‌ها به صورت سیار است.

بخشدار پیرسلمان شهرستان اسدآباد با اشاره به آغاز ثبت‌‌نام از افراد برای کاندیداتوری انتخابات شوراهای اسلامی در روستاها، گفت: شرایط ثبت‌‌نام برای روستاهای بالای 20 خانوار دیپلم و زیر 20 خانوار خواندن و نوشتن است که در بخش پیرسلمان 23 روستای بالای 20 خانوار و سه روستا زیر 20 خانوار است.

شعبانی در ادامه با تأکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات، خاطرنشان کرد: با توجه به نامگذاری امسال با عنوان حماسه سیاسی و اقتصادی، مشارکت مردم در این انتخابات مسلماً فتنه‌ها و توطئه‌ها را خنثی می‌سازد.

وی در پایان اضافه کرد: انتخابات یکی از عرصه‌های اصلی برای مقابله مردم در برابر استکبار جهانی است که همیشه در این مقابله مردم ما توانسته‌اند پیروز میدان باشند.

انتهای پیام/89008/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول