اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار دشتی خبر داد

آغاز فعالیت کمیته‎های ستاد انتخابات شوراها در دشتی

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتی گفت: کمیته‎های ستاد انتخابات شامل پنج کمیته در شهرستان دشتی فعالیت‎ خود را آغاز کرده‌اند.

آغاز فعالیت کمیته‎های ستاد انتخابات شوراها در دشتی

حسین باغداری امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در دشتی اظهار داشت: هیئت اجرایی نیز در بخش‌های مرکزی، کاکی و شنبه با دعوت از معتمدین محلی کار خود را آغاز کرده است.

رئیس ستاد انتخابات دشتی خاطرنشان کرد: ارائه اصل شناسنامه عکس‎دار و دو نسخه تصویر کلیه صفحات آن، اصل کارت ملی و تصویر آن، اصل کارت پایان خدمت یا مدرکی دال بر مشخص بودن وضعیت خدمت وظیفه عمومی و تصویر آن، چهار قطعه عکس جدید در ابعاد سه در چهار و اصل و تصویر آخرین مدرک تحصیلی معتبر از جمله مدارک مورد نیاز برای ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا محسوب می‎شود که داوطلبان باید همراه خود داشته باشند.

باغداری افزود: عملیات اجرایی این انتخابات از صبح 21 فروردین ماه و با دستور وزیر کشور آغاز شده و به تمامی استانداری‌ها، فرمانداری‎ها و بخشداری‎ها ابلاغ شده است و برهمین اساس فعالیت خود را آغاز کرده‎ایم.

وی اضافه کرد: هر چند اطلاع رسانی انجام شده است، اما داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا توجه داشته باشند کسانی که به فرمانداری‌ و بخشداری‌ها برای ثبت نام مراجعه می‎کنند طبق قانون شوراها باید دارای شرایطی از جمله تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران، حداقل سن 25 سال تمام، اعتقاد و التزام عملی به اسلام و ولایت مطلقه فقیه، ابراز وفاداری به قانون اساسی جمهوری اسلامی و دارا بودن کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا کارت معافیت دائم از خدمت برای مردان باشند.

معاون سیاسی امنیتی فرماندار دشتی یادآور شد: در روستاهای زیر هزار و 500 نفر باید کاندیداها سواد خواندن و نوشتن داشته باشند و در روستاهای بالای هزار و 500 نفر با مدرک دیپلم ثبت ‌نام به عمل خواهد آمد.

وی اضافه کرد: همچنین برای کاندیداهای شهرها نیز داشتن مدرک لیسانس برای ثبت‌نام کاندیداها الزامی است.

انتهای پیام/66001/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول