اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی در گفت‌وگو با فارس:

خادمان سفرهای نوروزی پیشتر تجلیل شده‌اند / همایش آزادی زمینه‌ساز قانون‌شکنی است

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه تا آنجا که من اطلاع دارم خادمان سفرهای نوروزی پیشتر تجلیل شده‌اند، گفت: برگزاری همایش آزادی می‌تواند زمینه‌ساز قانون‌شکنی در آینده باشد.

خادمان سفرهای نوروزی پیشتر تجلیل شده‌اند / همایش آزادی زمینه‌ساز قانون‌شکنی است

منصور حقیقت‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: عده‌ای از اطرافیان دولت سعی دارند با اشکال مختلف در فرصت دو ماهه تا انتخابات فضای کشور را به گونه‌ای سازماندهی کنند تا از ابزارها و امکاناتی که در دست‌شان است برای تبلیغ کاندیدای مورد نظر دولت که ممکن است تک گزینه‌ای باشد بهره ببرند که این عمل، عملی خلاف و جرمی آشکار محسوب می‌شود.

وی عنوان کرد: در قانون انتخابات به صراحت آمده است که هرگونه بهره‌برداری از منابع بیت‌المال با محوریت تبلیغ آشکار و پنهانی حرکتی غیر‌قانونی و جرمی نابخشودنی است.

نماینده مردم اردبیل،‌ نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با غیر‌قانونی خواندن همایش 100 هزار نفری دولت با رنگ و لعاب انتخاباتی اما به ظاهر تجلیل از خادمان ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی در تهران ادامه داد: سئوال ما اینجاست که دولت این همه خادم را از کجا می‌خواهد جمع‌آوری کند در حالی که خادمان ستادهای تسهیلات سفرهای استانی تا آنجا که ما اطلاع داریم تجلیل شده‌اند و دیگر نیازی به چنین همایش‌هایی نیست.

حقیقت‌پور ماهیت چنین حرکت‌هایی را ماهیت انتخاباتی توصیف کرد و افزود: هیچ ضرورتی ندارد کشوری که با هزاران مشکل اقتصادی و معیشتی مردم روبرو است رئیس جمهور آن بخواهد پول کلانی را صرف چنین همایش‌هایی کند که تنها هزینه تامین غذای آن حتی به صورت اسپانسری بسیار سر‌سام‌آور است.

وی در پایان گفت‌وگوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل تاکید کرد: در حال حاضر و در چنین فضایی که کشور به آرامش و اطمینان‌بخشی بیشتر نیاز دارد چنین حرکت‌های التهاب‌آور آن هم از سوی دولت زمینه بی‌قانونی برای برخی دیگر را فراهم می‌آورد که این خود بسیار نگران‌کننده است.

انتهای پیام/62001/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول