اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شوش:

هیئت 8 نفره اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر شوش انتخاب شد

فرماندار شوش گفت: هیئت هشت نفره اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای شوش با حضور معتمدان در فرمانداری انتخاب شده‌اند.

هیئت 8 نفره اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر شوش انتخاب شد

عبدالرضا سعیدی‌نیا امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شوش اظهار کرد: شرایط ستاد انتخاباتی شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان شوش فراهم شده و همه اقدامات در این باره براساس قانون انجام شده است.

وی با اشاره به بندهایی از قانون انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا افزود: برای تعیین اعضای هیئت اجرایی شهرستان شوش، هیئت 30 نفره معتمدین این شهرستان تشکیل شد و از میان این افراد هشت نفر اعضای حقیقی این هیئت انتخاب شدند.

رئیس ستاد انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان شوش با اشاره به اینکه این هیئت اجرایی دارای اعضای حقوقی نیز است، گفت: رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان شوش، رئیس اداره ثبت احوال و فرماندار شوش نیز عضو این هیئت هستند.

وی با اشاره به اسامی اعضای حقیقی هیئت هشت نفره معتمدین شهرستان شوش افزود: عبدالعظیم آل‌کثیر، هوشنگ احمدی، مهدی چنانی، عباس چنانی، رحیم انصاری، سلیمان دانش‌خواه، حمید توصیه و مجید دیناوندی اعضای حقیقی عضو هیئت اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان شوش هستند.

سعیدی‌نیا با اشاره به اعضای حقوقی هیئت اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای شوش اذعان داشت: سیدعباس سید نور به عنوان رئیس اداره آموزش و پرورش این شهرستان و عبدالله آل‌کثیر به عنوان رئیس اداره ثبت احوال شوش در این هیئت اجرایی عضو هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس، ثبت نام کاندیداهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از امروز در سراسر کشور آغاز شده است و تا روز یکم اردیبهشت‌ماه نیز به مدت هفت روز متوالی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/72006/ذ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول