اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بوشهر خبر داد

تعیین معتمدین هیئت‌های اجرایی انتخابات شوراها در بوشهر

فرماندار بوشهر گفت: معتمدین هیئت اجرایی انتخابات چهارمین دوره شوراهای شهر در بوشهر، عالیشهر، چغادک و خارگ مشخص شدند.

تعیین معتمدین هیئت‌های اجرایی انتخابات شوراها در بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، غلامحسین خسروی ظهر امروز در نشست ستاد انتخابات شهرستان بوشهر با بیان اینکه انتخاب معتمدین هیئت اجرایی نخستین گام در برگزاری انتخابات شوراهاست، اظهار داشت: تقارن دو انتخابات در ابعاد ملی و محلی حساسیت‌های خاص خود را دارد، ولی متولیان و دست اندرکاران انتخابات با تاسی از ارشادهای رهبر انقلاب و پیروی از قانون، سازوکارهای لازم را برای برگزاری انتخابات قانونمند و باشکوه فراهم کرده‌اند.

در ادامه این نشست در این جلسه اعضای اصلی و علی‌البدل معتمدین هیئت اجرایی انتخابات شوراهای شهر در شهرستان بوشهر شامل بوشهر، عالیشهر، چغادک و خارگ مشخص شدند.

بر اساس این گزارش اعضای اصلی شامل کاظم پولادتن، فرامرز سلیمی فرد، محمد غریبی، محمد جعفر نسرتن، حسین حیدری، ظهراب نصرتی، محمد مهدی خوشابی، بهرام سعیدی  و اعضای علی البدل شامل حیدر پورحمزه، حاج علی سیاح، احمد عالی پور، محمد حاجی زاده و علی حیدری است.

لازم به ذکر است مهلت اعتراض به نتایج هیئت اجرایی، 4 روز پس از اعلام نتیجه بوده و هیئت نظارت تا 10 روز از تاریخ دریافت شکایات، باید به موارد رسیدگی کند و آخرین مهلت اعلام نتایج تأیید صلاحیت داوطلبان، 18 اردیبهشت است.

انتهای پیام/66006/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول