اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی خبر داد

مهلت ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شوراهای شهر و روستا تا 31 فروردین

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی از آغاز ثبت نام داوطلبان نامزدی در انتخابات چهارمین دوره شورای اسلامی شهر و روستای استان همزمان با سراسر کشور، خبر داد و گفت: ثبت نام در دفاتر پیشخوان تا 31 فروردین ادامه خواهد داشت.

مهلت ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شوراهای شهر و روستا تا 31 فروردین

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدعلی نصرتی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران خاطرنشان کرد: ثبت نام داوطلبان حضور در چهارمین دوره انتخابات شهر و روستا، از امروز (26 فروردین) آغاز شده و تا 31 فروردین ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: داوطلبان، برای تسریع در روند ثبت نام در انتخابات چهارمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا، می توانند پس از نام‌نویسی در دفاتر پیشخوان خدمات دولتی و دریافت کد رهگیری، با در دست داشتن مدارک لازم، به فرمانداری‌ها و بخشداری‌های سراسر استان، مراجعه نموده و ثبت‌نام کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان با اشاره به شرایط تحصیلی نامزدان انتخابات شوراها یادآور شد: داشتن حداقل مدرک تحصیل کارشناسی، شرط تحصیلی لازم جهت نامزدی در چهارمین دوره انتخابات شورای شهر به شمار می‌رود.

وی افزود: همچنین داشتن سواد خواندن و نوشتن در روستاهای کمتر از 200 خانوار، و نیز مدرک دیپلم در روستاهای بالای 200 خانوار جهت ثبت نام در نامزدی چهارمین دوره انتخابات شوراهای روستایی الزامی است.

نصرتی تاکید کرد: طبق قانون، استعفای کلیه مدیران و سرپرستان شاغل در دستگاه‌های و مجموعه‌های دولتی، جهت حضور در انتخابات، ضروری است.

رئیس ستاد انتخابات استان با اشاره به نخستین روز ثبت نام از داوطلبان گفت: علی رغم نخستین روز آغاز نام‌نویسی از داوطلبان نامزدی در انتخابات شوراهای شهر و روستا، فضای پرشور حاکی از تحقق حماسه سیاسی است.

داوطلبان نامزدی در چهارمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا، پس از ثبت نام و احراز صلاحیت از طریق شورای نگهبان، مجاز به تبلیغات انتخاباتی در موعد مقرر خواهند بود. 

انتهای پیام/60002/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول