اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‌ها در خرداد 92 – 8

سیاه‎بالایی: هر حماسه‌ای در ایران در امتداد حماسه حسینی است

یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: هر حماسه‎ای که در ایران به وجود می‎آید در امتداد حماسه حسینی است و این اطمینان وجود دارد که ملت ایران در این آزمون نیز مانند گذشته حماسه‎ای دیگر بیافرینند.

سیاه‎بالایی: هر حماسه‌ای در ایران در امتداد حماسه حسینی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سید قربان سیاه‎بالایی صبح امروز در جمع دانشجویان استان گلستان ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: هر اتفاق ناخوشایندی که در کشور رخ می‎دهد دشمن سعی می‎کند تا از آن به نفع خود بهره‎گیری کرده و کشور را با چالش مواجه کند.

وی با بیان اینکه حضور پرشور در انتخابات باعث اقتدار نظام ولایی می‎شود، متذکر شد: همانطور که رهبر معظم انقلاب در پیام نوروزی خود اشاره فرمودند، در انتخاب رئیس جمهور آینده باید دقت کنیم که فرد اصلح نقاط قوت روسای جمهور قبلی را داشته و در خود تقویت کند و نقاط ضعف آنها را از خود دور کند.

انقلاب اسلامی در امتداد انقلاب حسینی است

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: انشاءالله نتیجه انتخابات آتی موجبات رضایت باریتعالی، مقام معظم رهبری و به حل مشکلات مردم در جامعه بیانجامد که این مهم در سایه برخورداری از یک دولت توانمند، انقلابی و جهادی رقم می‎خورد.

سیاه بالایی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در امتداد انقلاب حسینی است، ابراز داشت: هر حماسه‎ای که در ایران به وجود می‎آید در امتداد حماسه حسینی است و این اطمینان وجود دارد که ملت ایران در این آزمون نیز مانند گذشته حماسه‎ای دیگر بیافرینند.

وی ادامه داد: همانطور که امام راحل فرمودند «من مردم ایران را از مردم حجاز دوران پیامبر (ص) و مردم کوفه در زمان امام علی (ع) بهتر دیدم» کمااینکه رهبر معظم انقلاب نیز همین عقیده را نسبت به مردم دارند یقینا این ملت انقلابی و ولایی حماسه سیاسی را خلق خواهند کرد اما در خلق حماسه اقتصادی دولت دخیل است و مردم به تنهایی نمی‎توانند حماسه اقتصادی را رقم بزنند.

امام هیچگاه از مردم گلایه نداشتند/ هشدار ولایت همیشه متوجه خواص بوده است

این کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: اگر در صحیفه امام راحل جستجو کنید ایشان هیچ کجا از مردم گلایه‎ای نداشتند حتی از زمانی که حضرت آقا به مقام رهبری نائل شدند نیز هیچ وقت از مردم گلایه نکردند اما از خواص جامعه گلایه داشتند که حادثه کربلا را نیز همین خواص به وجود آوردند.

سیاه‎بالایی بیان داشت: در خلق حماسه اقتصادی نیاز است که دولت قدم‎های بزرگتری بردارد تا به خواسته و مطالبه مقام معظم رهبری جامه عمل پوشانده شود.

انتهای پیام/83001/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول