اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چابکسر:

حضور حداکثری مردم در انتخابات حماسه سیاسی را رقم می‌زند

امام جمعه چابکسر گفت: حماسه سیاسی با حضور حداکثری مردم در انتخابات و شعار انتخاب اصلح رقم می‌خورد.

حضور حداکثری مردم در انتخابات حماسه سیاسی را رقم می‌زند

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، حجت‌الاسلام محمود کشاورز در مراسم عزاداری سالروز شهادت حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا (س) یکی از مقام‌های شامخ این بانوی گرامی اسلام را نازل شدن جبرئیل پس از وفات حضرت رسول اکرم (ص) بر ایشان عنوان کرد.

وی اظهار کرد: حضرت علی (ع) دوبار وحی را در زمانی که جبرئیل بر پیامبر اکرم (ص) نازل شد به عنوان کاتب نخست و بار دوم پس از رحلت رسول‌الله (ص) زمانی که جبرئیل بر فاطمه زهرا (س) نازل شد به عنوان کاتب دوم نوشتند.

امام جمعه چابکسر حضرت زهرا (س) را شهیده حمایت از ولایت نام برد و اذعان کرد: حضرت فاطمه (س) به همه ما درس بزرگ ولایت‌پذیری را داد.

وی درباره پاسداری از اندیشه ولایت و زنده نگه داشتن ایام فاطمیه، تصریح کرد: باید همراه ولایت و رهبری باشیم نه یک گام جلوتر حرکت کنیم و نه یک گام عقب‌تر بمانیم.

کشاورز، حمایت از ولی فقیه زمان را استمرار راه حمایت از پیامبر (ص) دانست و با اشاره به دوران خانه‌نشینی علی (ع) و ناراحت بودن حضرت زهرا (س) از مردم و خلیفه زمان، گفت: حضرت زهرا (س) از خلیفه ناراحت بود زیرا ولایت را از علی (ع) گرفت و از مردم ناراحت بود به خاطر اینکه سکوت کرده بودند به همین دلیل وصیت کرد او را شبانه دفن کنند.

وی به فرمایش امام (ره) که فرموده بودند همه باید پشتیبان ولی فقیه باشند تا به مملکت آسیب نرسد، تصریح کرد: هر جایی که به ما و مملکت آسیب رسید باید بدانیم که به‌موقع از ولایت فقیه حمایت نکرده‌ایم.

امام جمعه چابکسر درباره حضور حداکثری مردم در انتخابات، متذکر شد: ائمه جمعه، وعاظ و سخنرانان برای آرامش مردم و امیدواری آنها مسئله اهمیت انتخابات را بازگو کنند.

وی افزود: برای انجام یک انتخابات سالم مملکت نیاز به آرامش و امنیت دارد و هر جناحی موجب سلب آرامش مردم شود باید با او برخورد شود.

کشاورز، حماسه سیاسی را به معنای حضور حداکثری مردم در انتخابات با شعار انتخاب اصلح ذکر کرد.

رئیس تبلیغات اسلامی رودسر نیز در ادامه مراسم مذکور اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های برجسته فاطمه زهرا (س) ولایت‌مداری ایشان بود که باید الگو بگیریم و در صحنه حضور داشته باشیم.

حجت‌الاسلام ستار علی‌نژاد با اشاره به زنده نگه داشتن ایام فاطمیه، اعزام 10 روحانی به مناطق شهری و روستایی، برگزاری مراسم ویژه در شب و روز شهادت حضرت فاطمه (س)، برپایی ایستگاه‌های فعال هیئت‌های مذهبی و مجوز برای فعالیت‌ هیئت‌های مذهبی را از جمله اقدام‌های ویژه این ایام برشمرد.

انتهای پیام/84002/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول