اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت وزنه‎برداری خراسان‎رضوی خبر داد

آغاز لیگ وزنه‎برداری خراسان‎رضوی از خرداد ماه

رئیس هیئت وزنه‎برداری خراسان‎رضوی گفت: برنامه‎ریزی شده است تا همچون سال گذشته لیگ استان از خرداد ماه آغاز و به طور کامل برگزار شود.

آغاز لیگ وزنه‎برداری خراسان‎رضوی از خرداد ماه

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، فرزین زیوری اظهار داشت: امسال علاوه بر برگزاری کامل رقابت‎های لیگ وزنه‎برداری استان با حضور تیم‎های شهرستانی از اول خرداد ماه، یک دوره کلاس ارتقاء داوری بین‎المللی نیز در مشهد برگزار می‎شود.

وی با اشاره به نزدیک شدن رکورد سه وزنه‎بردار استان به رکوردهای ملی، اظهار داشت: امسال با تمرکز بیشتری برای آمادگی این ورزشکاران و رسیدن به رکوردهای ملی و حضورشان در تیم ملی تلاش می‎کنیم.

زیوری با بیان اینکه سال گذشته بازسازی سالن وزنه‎برداری استان به اتمام رسید، گفت: با وجود کمبودهای مالی میزبان دور دوم رقابت‎های لیگ برتر کشور در سال گذشته بودیم.

وی ادامه داد: امسال نیز با وجود کمبود اعتبار، قطعا تقویم ورزشی استان مطابق برنامه‎های فدراسیون تدوین و به طور مرتب اجرا می‎شود.

انتهای پیام/70005/خ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول