اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کسب 321 امتیاز

تیم پیام قهرمان لیگ وزنه‌برداری قم شد

خبرگزاری فارس: نخستین دوره پیکارهای لیگ وزنه‌برداری باشگاه‌های استان قم با قهرمانی وزنه‌برداران باشگاه شهید پیام به کار خود پایان داد.

تیم پیام قهرمان لیگ وزنه‌برداری قم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آخرین رویداد وزنه‌برداری قم در سال 1391 با برگزاری پیکارهای هفته پایانی نخستین دوره مسابقات لیگ وزنه‌برداری باشگاه‌های استان قم همراه بود که این پیکارها سرانجام با قهرمانی باشگاه شهید پیام خاتمه یافت.

لیگی که برای نخستین‌بار در تاریخ وزنه‌برداری قم برگزار می‌شد و چهار تیم را در دل خود جای داده بود، براساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی کمیته مسابقات هیئت وزنه‌برداری استان قم در چهار مرحله برنامه‌ریزی و برگزار شد.

توسعه بیش از پیش وزنه‌برداری در قم، شناسایی استعدادهای این رشته ورزشی، بازگرداندن چهره‌های باسابقه این رشته ورزشی در قم به میدان مسابقه و همچنین تلاش برای جذب امکانات و حمایت‌های مالی مهم‌ترین اهدافی بود که هیئت وزنه‌برداری این استان را مجاب به برگزاری این رقابت‌ها کرد.

نخستین دوره مسابقات لیگ وزنه‌برداری باشگاه‌های استان قم در چهار مرحله به میزبانی سالن وزنه‌برداری شهید رواقی مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار شد و سرانجام این وزنه‌برداران باشگاه شهید پیام قم بودند که گوی سبقت را در کسب عنوان قهرمانی از دیگر رقبا ربوده و بر سکوی نخست لیگ وزنه‌برداری قم جای گرفتند.

در آخرین ساعات سال، جمع زیادی از علاقمندان وزنه‌برداری در سالن شهید رواقی قم گردهم آمده بودند تا جدال مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی با پولادسرد را نظاره‌گر باشند، رقابت‌هایی که در پایان رأی به قهرمانی باشگاه شهید پیام و نایب قهرمانی وزنه‌برداران باشگاه شهید رواقی داد.

حضور استعدادهای این رشته ورزشی از باشگاه‌های شرکت‌کننده موجب جذابیت رقابت‌ها شده بود و سرانجام این وزنه‌برداران باشگاه شهید پیام بودند که با کسب 321 امتیاز به عنوان قهرمان رسیدند؛ در حالی که تیم وزنه‌برداری باشگاه شهید رواقی قم با کسب 241 امتیاز موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی این پیکارها شد.

در هفته پایانی تلاش وزنه‌برداران باشگاه شهید بیطرفان برای رسیدن به دو رقیب بالاتر از خود در جدول رده‌بندی نتیجه نداد و در نهایت این تیم با کسب 199 امتیاز موفق به کسب عنوان سوم مسابقات نخستین دوره لیگ وزنه‌برداری باشگاه‌های استان قم شد و باشگاه شهید جعفر حیدریان قم نیز با کسب 175 امتیاز رتبه چهارم این پیکارها را از آن خود کرد.

انتهای پیام/78002/ذ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول