اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات سلماس خبر داد

آغاز ثبت‌نام از داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا در سلماس

رئیس ستاد انتخابات سلماس از آغاز ثبت‌نام داوطلبان عضویت در چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از امروز خبر داد.

آغاز ثبت‌نام از داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا در سلماس

مرتضی نظری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سلماس اظهار داشت: همزمان با سراسر کشور کار ثبت‌نام از داوطلبان عضویت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از امروز آغاز شده و تا اول اردیبهشت‌ ماه ادامه دارد.

وی تصریح کرد: پیش‌ نام‌نویسی‌ها از روز 24 فروردین ‌ماه آغاز شده اما نام‌نویسی رسمی از امروز کلید خورده است.

نظری تصریح کرد: داوطلبان که قصد شرکت در انتخابات 24 خرداد ماه شوراهای اسلامی شهر و روستا را دارند، باید در زمان تعیین شده با مراجعه به فرمانداری‌ و بخشداری‌ها نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

به گفته فرماندار سلماس، به همراه داشتن اصل شناسنامه عکس‌دار و دو نسخه تصویر از تمام صفحه‌های آن، اصل کارت ملی و تصویر آن، اصل کارت پایان خدمت یا مدرکی مبنی بر مشخص بودن وضعیت خدمت وظیفه عمومی و تصویر آن و چهار قطعه عکس جدید، اصل و تصویر آخرین مدرک تحصیلی معتبر از مدارک لازم برای ثبت‌نام در این انتخابات است.

نظری تصریح کرد: داوطلبان باید به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کرده و پس از دریافت کد رهگیری به فرمانداری و بخشداری‌ها مراجعه کنند.

رئیس ستاد انتخابات سلماس گفت: داوطلبان انتخابات شوراهای روستاها باید برای نام‌نویسی نهایی به بخشداری‌ها و داوطلبان انتخابات شورای شهری باید به فرمانداری‌ این شهرستان مراجعه کنند.

وی اظهار داشت: شرایط تحصیلی برای شرکت در چهارمین دوره شوراهای اسلامی برای روستاهای تا 200 خانوار سواد خواندن و نوشتن، روستاهای بالای 200 خانوار دیپلم، داشتن حداقل مدرک فوق دیپلم یا معادل آن برای شوراهای شهر و تا 20 هزار نفر جمعیت و داشتن حداقل مدرک تحصیلی لیسانس یا معادل آن برای شوراهای اسلامی شهرهای بالای 20 هزار نفر است.

فرماندار سلماس ادامه داد: به منظور داشتن زمان لازم برای رسیدگی به نقایص احتمالی پرونده‌ها، بهتر است داوطلبان در روزهای نخست، نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند تا دچار اشکال نشوند.

انتهای پیام/61001/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول