اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام پورمحمدی:

امروز فریاد توحید و دین‌گرایی در جهان فراگیر شده است

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی و شکل‌گیری حکومتی دینی و الهی، فریاد توحید و دین‌گرایی برخاست و در حال حاضر این فریاد همه‌گیر شده است.

امروز فریاد توحید و دین‌گرایی در جهان فراگیر شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی ظهر امروز در دفتر نماینده ولی‌فقیه استان با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) اظهار کرد: خوشبختانه ایام شهادت این بزرگوار به صورت یک سنت حسنه تبدیل شده و در شهرهای مختلف کشور به صورت باشکوهی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مراسم عزاداری ائمه معصومان (ع) بسیار با برکت است، افزود: باید تلاش کنیم، سیره ائمه معصومان (ع) در کشور بیش از پیش ترویج پیدا کند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در ادامه با اشاره به موج دین‌داری و موج بیداری حاصل شده در کشورهای منطقه و جهان افزود: این موج به برکت انقلاب اسلامی شکل گرفته است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ندای حق‌طلبی و عدالت در کشور سر داده می‌شود، اضافه کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی و شکل‌گیری حکومتی دینی و الهی، فریاد توحید و دین‌گرایی برخاست و در حال حاضر این فریاد همه‌گیر شده است.

پورمحمدی در ادامه با اشاره به دشمنی دشمنان و بدخواهان کشور افزود: این امر طبیعی است که امروز حجم وسیعی از دشمنی‌ها علیه نظام اسلامی به عنوان پرچمدار ائمه معصومین(ع) وجود داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر کشور جمهوری اسلامی ایران منادی توحید و خداپرستی و معنویت دینی در جهان است، افزود: چیزی که موج جدید دینداری را در دنیا تشدید کرده و به آن حرکت دوباره بخشید، انقلاب اسلامی ایران بود.

انتهای پیام/73005/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول