اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس گمرک زنجان خبر داد

تشکیل 700 فقره پرونده کالای قاچاق در زنجان

رئیس گمرک زنجان گفت: سال گذشته 728 فقره پرونده کالای قاچاق در گمرک استان تشکیل شده است.

تشکیل 700 فقره پرونده کالای قاچاق در زنجان

موسی محمدی گنجه امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: ارزش ریالی پرونده‎های قاچاق تشکیل شده در گمرک زنجان 58 میلیارد و 102 میلیون و 974 هزار و 666 ریال برآورد شده است.

وی با اشاره به اینکه تعداد پرونده‎های کالاهای قاچاق تشکیل شده در گمرک زنجان طی سال گذشته نسبت به سال 90 حدود 9 درصد افزایش داشته است، خاطر‌نشان کرد: این پرونده‏ها از نظر ارزشی نیز در سال گذشته نسبت به سال 90 در مجموع 68 درصد کاهش یافته است.

رئیس گمرک زنجان اضافه کرد: تلویزیون، کولر گازی، البسه، البسه مستعمل، لباس زیر، لامپ کم مصرف، لوازم آرایشی و بهداشتی، انواع موتور‌سیکلت، گوشی موبایل، ترازوی دیجیتال، قرص، داروهای نیروزا، سرویس آشپزخانه، کفش، پوشاک بچه، مایع ظرفشویی، لباسشویی، پارچه، یخچال و چادر مسافرتی از جمله کالاهای قاچاق کشف شده در گمرک زنجان به شمار می‏رود.

*واردات یک میلیون دلاری کالاهای ورود موقت در زنجان

وی به واردات یک میلیون و 964 هزار و 912 میلیون دلاری کالاهای ورود موقت از طریق گمرک زنجان اشاره کرد و یادآور شد: وزن این کالاها طی سال گذشته 484 تن برآورد شده است.

محمدی گنجه با بیان اینکه تعداد بسته‏های امانات پستی صادر شده طی سال گذشته از طریق گمرک زنجان 58 بسته بوده است، ادامه داد: ارزش این بسته‏های صادر شده بیش از هزار دلار اعلام شده است.

وی با اشاره به اینکه مجموع امانات پستی وارد شده از طریق گمرک زنجان طی سال گذشته 74 بسته است، تصریح کرد: ارزش این بسته‏ها نیز هزار و 753 دلار محاسبه شده است.

*رشد 147 درصدی درآمد گمرک زنجان

رئیس گمرک زنجان میزان درآمد گمرک را طی سال گذشته 302 میلیارد و 170 میلیون و 213 هزار و 523 ریال برشمرد و گفت: درآمد گمرک استان در سال گذشته نسبت به سال 90 حدود 147 درصد رشد داشته است.

انتهای پیام/73006/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول