اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

زنجان در اجرای پزشک خانواده جزو استان‌های پیشرو است

استاندار زنجان گفت: استان زنجان در حوزه بهداشت روستایی و تحویل خانه‌های بهداشتی و اجرای پزشک خانواده جزو استان‌های پیشرو است.

زنجان در اجرای پزشک خانواده جزو استان‌های پیشرو است

محمد رئوفی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان، موفقیت‌های حوزه سلامت را مدیون تلاش، همکاری و تعامل همه مسئولین، مردم و تلاشگران عرصه سلامت دانست و اظهار داشت: در حوزه سلامت، دوراندیشی قابل توجه و حرکت رو به جلو را چه از بعد نرم‌افزاری و چه از بعد سخت‌افزاری شاهد هستیم.

وی اولویت کارها و وظایف مسئولین و حکومت‌ها را توجه به سلامت مردم عنوان کرد و افزود: بزرگترین سرمایه هر جامعه‌ای که مایه حیات و تعیین‌کننده هر نظام سیاسی، نیروی انسانی سالم آن است، استفاده از همه ظرفیت‌های جامعه در گروی سلامت نیروی انسانی آن جامعه است.

استاندار زنجان ادامه داد: جامعه‌ای رو به ارتقا و پیشرفت است که نیروی انسانی آن از سلامت کامل برخوردار باشد.

وی توطئه‌های استکبار در کشورهای مختلف جهان را خدشه وارد کردن به سلامت مردم دانست و افزود: کشور ایران از طرق مختلف مورد تهدید است و با عنایت به این موضوع برنامه‌ها و اهداف باید درازمدت و اثرگذار باشد.

رئوفی‌نژاد گفت: در حوزه سلامت و توزیع عدالت در سلامت و کیفیت درمان، تلاش‌های تخصصی بزرگی صورت گرفته که در دنیا شاخص است و این پیشرفت‌ها برای آینده نیز تضمین‌کننده است.

وی یکی از تحولات خوب در سال‌های اخیر را حضور خیرین و بخش خصوصی در عرصه‌های گوناگون به ویژه در حوزه سلامت دانست و با تاکید بر تعامل بخش خصوصی و بخش دولتی گفت: از ویژگی‌های بخش خصوصی توجه خدماتی به جامعه است که از کارهای خوب و قابل لمس محسوب می‌شود.

استاندار زنجان کسب رتبه تیپ یک دانشگاه علوم پزشکی را نشان‌دهنده ارتقای شاخص‌های سلامت در استان عنوان کرد و گفت: تلاش‌های مداوم در سالیان گذشته ارتقای شاخص‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در حوزه سلامت و نیز تلاش و تعامل و همکاری همه ارگان‌ها و مسولین و تلاشگران است.

وی با اشاره به اینکه کسب این عنوان در عین موفقیت ارزنده برای دانشگاه ورود به عرصه رقابت با دانشگاه‌های معتبر کشور است، افزود: امیدواریم با تلاش‌های بیشتر و با رعایت شاخص‌ها و ارتقای کیفیت درمان، پژوهش‌ و آموزش‌ در عرصه رقابت نیز موفق باشیم.

انتهای پیام/2308/ت40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول