اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از طریق سامانه 124 صورت گرفت

ثبت 56 گزارش مردمی تخلف در تاکستان

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان تاکستان گفت: 56 گزارش مردمی در شهرستان تاکستان از 15 اسفند‌ ماه 91 تا 15 فروردین‌ ماه 92 از طریق سامانه 124 دریافت شده است.

ثبت 56 گزارش مردمی تخلف در تاکستان

یاسر رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تاکستان با اشاره به اتمام طرح تشدید و نظارت در ایام نوروز از 15 اسفند‌ ماه سال گذشته تا 15 فروردین‌ ماه جاری اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره در 94 غرفه همراه با استقبال ویژه مردم از اقدامات صورت گرفته اداره صنعت، معدن و تجارت تاکستان بوده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت تاکستان تعداد واحد‌های صنفی بازرسی شده تا 15 فروردین‌ ماه جاری را دو هزار و 116 واحد اعلام کرد و افزود: همچنین 56 مورد گزارش‌ از طریق سامانه 124 دریافت شده است.

وی تعداد واحد‌های متخلف شناسایی شده را 249 واحد برشمرد و بیان کرد: همچنین 84 هزار و 780 کیلو‌گرم مرکبات و 55 هزار و 190 کیلوگرم سیب در طرح نوروزی شهرستان تاکستان توزیع شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان تاکستان میزان مرغ منجمد توزیع شده را 44 هزار کیلوگرم اعلام کرد و افزود: میزان گوشت منجمد توزیع شده 5 هزار کیلو‌گرم و میزان انواع برنج خارجی توزیع شده نیز 122 هزار کیلوگرم بوده است.

رحمانی پیرامون کاهش قابل توجه مصرف آرد در شهرستان تاکستان عنوان کرد: از آذر ماه سال 91 تاکنون به‌ ویژه از طریق صدور حواله آرد اتحادیه به اداره صنعت، معدن و تجارت و بازرسی‌های مکرر از سطح واحد‌های صنفی نانوایی سطح شهرستان تاکستان میزان سرانه آرد مصرفی این شهرستان در آبان‌ ماه به 4/9 و در آذر ماه سال گذشته به 4/7 کیلوگرم به ازای هر نفر کاهش یافته است.

وی خاطرنشان کرد: لازم به ذکر است که در آذر ماه سال گذشته دو فقره پرونده قاچاق آرد به ارزش ریالی حدود 440 میلیون ریال توسط بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان تاکستان تنظیم و برای صدور رأی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ارسال شده است.

انتهای پیام/77005/و30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول