اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بازرسی صنعت و معدن خراسان‌رضوی:

بیش از 26 میلیارد ریال فرم تخلف در بازرسی‌های نوروزی مشهد تنظیم شد

معاون بازرسی صنعت و معدن خراسان‌رضوی گفت: از ابتدای طرح ویژه نوروزی تاکنون 60 هزار و 11 بازرسی و 6 هزار و 653 فرم تخلف به ارزش 26 میلیارد و 340 میلیون ریال در مشهد تنظیم شده است.

بیش از 26 میلیارد ریال فرم تخلف در بازرسی‌های نوروزی مشهد تنظیم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، ناصر نقیبی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در ارتباط با بازرسی‌های صورت گرفته در ایام نوروز اظهار کرد: از ابتدای اسفند ماه 91 طرح ویژه نوروزی برای بازرسی از اصناف آغاز شد که تا 17 فروردین ادامه دارد.

معاون بازرسی صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی با بیان اینکه در ابتدا 25 پایگاه برای بازرسی، نظارت و کنترل بازار وجود داشت که دو پایگاه آن در نمایشگاه بین‌المللی مشهد مستقر بود، تصریح کرد:  هم‌اکنون 23 پایگاه که 12 ایستگاه سیار را شامل می‌شود در مناطق عمده خرید مردم در سطح شهر مشهد مستقر است. 

نقیبی خاطرنشان کرد:  بیشترین بازدید‌ها در ایام نوروز از مکان‌های ارزاق عمومی، میوه و تره‌بار، پوشاک، کیف و کفش و آجیل و شیرینی انجام شده است.

وی با بیان اینکه واحدهای سیار در امسال برای افزایش دسترسی مردم ایجاد شد یادآور شد: از ابتدای طرح ویژه نوروزی تاکنون 60 هزار و 11 بازرسی و 6 هزار و 653 فرم تخلف به ارزش 26 میلیارد و 340 میلیون ریال در مشهد تنظیم شده است.

معاون بازرسی صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی اظهار کرد: تعداد بازرسان در ایام نوروز 152 نفر و 26 هزار نیز تعداد رسیدگی به شکایات مردمی بوده است.

نقیبی تصریح کرد: مردم می‌توانند از طریق شماره 124 و یا سامانه پیام کوتاه 30008124 شکایات خود را با سازمان در میان بگذارند.

گفتنی است شکایات زائران و مجاوران بارگاه رضوی از طریق شماره تماس‌های 2-7283001 و 7045 و سایت razavi-chto.ir و سامانه پیامکی 30006110  ستاد تسهیلات زائران خراسان‌رضوی پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/70022/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول