اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ملایر خبر داد

انجام بیش از 500 مورد بازرسی در ایام نوروز در ملایر

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ملایر از انجام بیش از 500مورد بازرسی در ایام نوروز در سطح شهرستان ملایر خبر داد.

انجام بیش از 500 مورد بازرسی در ایام نوروز در ملایر

داریوش صفاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به شلوغی بازار عید در سال گذشته اظهار داشت: بازرسی‌های اکیپ‌های اداره صنعت، معدن و تجارت در این ایام بیشتر شد و در ایام نوروز نیز ادامه یافت.

وی از انجام بیش از 500 مورد بازرسی در ایام نوروز در سطح شهرستان ملایر خبر داد و گفت: در این راستا تعداد تخلفات کشف شده 48 مورد بوده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ملایر تعداد متخلفان را نیز 41 نفر عنوان کرد و افزود: ارزش ریالی تخلفات کشف شده نیز 47 میلیون ریال بوده است.

وی بیشتر تخلفات کشف شده در شهرستان ملایر را در ایام تعطیلات نوروز امسال مربوط به میوه و تره‌بار، کلوچه سنتی و سبزیجات عنوان کرد.

صفاری از فعالیت هشت اکیپ فعال این اداره در ایام نوروز خبر داد و گفت: در روزهای تعطیل نیز کشیک‌های اداره و اکیپ‌ها به صورت شیفتی بر بازار نظارت داشتند.

وی از فعالیت سامانه 124 در ایام نوروز در ملایر خبر داد و تصریح کرد: در راستای خدمات‌رسانی در ایام نوروز 151 تن پرتقال و حدود 60 تن سیب درختی با قیمت مصوب دولتی در مکان‌های تعیین شده سطح شهر بین مردم توزیع شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ملایر بیشترین گرانی در ایام نوروز را مربوط به میوه عنوان کرد و گفت: علت این امر نیز تعطیلی بازار و سوءاستفاده برخی افراد سودجو بوده است.

 انتهای پیام/89013/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول