اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آبیک:

مناجات شهدا ستودنی بود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان آبیک گفت: مناجات شهدا در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل ستودنی و وصف‌ناپذیر بود.

مناجات شهدا ستودنی بود

به گزارش خبرگزاری فارس حجت‌الاسلام علی چالی در حاشیه مراسم استقبال رسمی از دو شهید گمنام دفاع مقدس که شنبه در میدان مادر شهر آبیک برگزار شد، اظهار داشت: مناجات با خدای تبارک و تعالی و قرائت ادعیه مختلف از ویژگی‌های مهم شهدای هشت سال دفاع مقدس بود به ویژه در دل شب‌ها رازها و نیازهای عاشقانه با خدا داشتند.

چالی افزود: اوصاف و ویژگی‌های شهدا آن قدر زیاد است که قابل شمارش نیست و نمی‌توانیم بشماریم.

این مسئول ادامه داد: خالص بودن از ویژگی‌های ممتاز شهدای دفاع مقدس بود که خالصانه سخن می‌گفتند، صادقانه رفتار می‌کردند و مخلصانه عمل می‌کردند و انسانیت را به اوج می‌رساندند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان آبیک اجرای دستورات الهی را مهم‌ترین اهداف شهدا بیان کرد و گفت: شهدا در درجه اول بنده صالح خداوند متعال بودند که حقیقتا به تکلیفشان عمل کردند و به فرمان امام راحل لبیک گفته تا حکومت اسلامی برقرار شود. 

چالی اضافه کرد: اگر مردم بخواهند راه شهدا را ادامه دهند، باید در مسیری که شهدا گام برداشته بودند حرکت کرده تا در حد توان بتوانند حکومت اسلامی را به معنای واقعی و حقیقی اجرا کنند.

این مسئول بیان کرد: شهدا دین خود را به ملت ایران ادا کردند، بنابراین ملت ایران هم باید با حرکت در مسیر شهدا و ادا کردن دین شهدا که دین به اسلام بود، گام بردارند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان آبیک اذعان داشت: وجود شهدای گمنام، فضای شهرستان آبیک را عطرآگین کرده که می‌تواند درسی بزرگ برای تمام مردم باشند.

چالی یادآور شد: وجود شهدای گمنام علاوه بر تذکری برای انسان، سبب می‌شود خود را فراموش نکنیم، غافل نشویم و به تهذیب نفس و خودسازی خود بیشتر بیندیشیم.

انتهای پیام/77006/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول