اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت پنجمین سالگرد انفجار در حسینیه سیدالشهدا (ع) شیراز صورت می‌گیرد

برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای رهپویان وصال شیراز

به مناسبت پنجمین سالگرد انفجار در حسینیه سیدالشهدای شیراز مراسم بزرگداشت شهدای رهپویان وصال این شهر به مدت دو روز در حال برگزاری است.

برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای رهپویان وصال شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، پنجمین سالگرد شهدای واقعه بمب‌گذاری حسینیه سیدالشهدای شیراز با حضور خانواده‌های این شهدا، از دیروز 23 فروردین ماه جاری در تالار صدرا و سینا برگزار شده است.

در این مراسم سردار حسین یکتا در کنار پیکر یک شهید گمنام به روایت‌گری جبهه‌های جنگ پرداخت و همچنین در پایان این برنامه طبق هماهنگی به عمل آمده با اداره کل ثبت احوال و سپاه فجر فارس و سازمان بنیاد شهید این استان، شناسنامه‌های شهدا با حضور ضرغام صادقی و جعفر قادری نمایندگان مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، جواد زرین‌کلاه فرماندار شیراز، سید محمد انجوی‌نژاد و سید معین انجوی‌نژاد به خانواده‌های شهدا اهدا شد.

در ادامه مراسم بزرگداشت شهدای بمب‌گذاری حسینیه سید‌الشهدای شیراز، امروز شنبه ساعت 18:30 حسین یکتا، روایت‌گر دفاع مقدس در این حسینیه حضور می‌یابد.

همچنین امشب مراسم تشییع پیکر یک شهید گمنام در دانشگاه شیراز با حضور روایت‌گر جبهه‌های ایران، برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، شنبه 24 فروردین 1388، بر اثر انفجار یک بمب در حسینیه سید‌الشهدای شیراز، وابسته به کانون رهپویان وصال این شهر، 14 نفر از شرکت‌کنند‌گان در مراسم عزاداری امام حسین (ع) شهید و 200 عزادار جانباز و مجروح شدند.

انتهای پیام/‌2448/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول