اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار مهاباد:

دانشجویان از شهدا درس مقاومت بگیرند

معاون فرماندار مهاباد گفت: دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها باید مقاومت و شجاعت را از شهدا الگو گیرند.

دانشجویان از شهدا درس مقاومت بگیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از مهاباد باباخان اسکندری صبح امروز در جلسه هماهنگی استقبال از پیکرهای مطهر دو شهید گمنام در مهاباد که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: حضور شهدای گمنام در شهرستان مهاباد به ویژه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد این شهرستان سبب آرامش مردم و مسئولان خواهد بود.

وی شهدا را مایه سرافرازی و افتخار نظام دانست و تصریح کرد: شهدا با نثار جان خود آرامش را به جامعه و مردم ایران هدیه داده‌اند و لازم است تا ادامه دهنده راه‌ آن‌ها باشیم.

اسکندری با تاکید بر حضور مردم در تشییع پیکر دو شهید گمنام در مهاباد، افزود: دوشنبه شهرستان مهاباد آکنده از عطر دو شهید گمنام خواهد بود.

وی با تاکید بر حضور مردم و مسئولان در این مراسم، گفت: لازم است تا به بهترین شکل ممکن از این شهدا استقبال کنیم.

اسکندری با بیان اینکه پیکر این دو شهید در محوطه دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد به خاک سپرده می‌شود، اعلام کرد: حضور شهدا در میان اقشار فرهیخته و دانشگاهی نشان از روحیه شهادت‌طلبی این قشر است.

وی شهدا را نماد استقامت و پایداری عنوان کرد و اظهار داشت: دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها باید مقاومت و شجاعت را از شهدا الگو بگیرند.

اسکندری با تاکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تصریح کرد: ترویج این فرهنگ سبب حفظ و تقویت روحیه شهادت و شهامت در بین جوانان این مرز و بوم می‌شود.

انتهای پیام/61001/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول