اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید چهارمحال و بختیاری خبر داد

جمع‌آوری 240 هزار سند از شهدای چهارمحال و بختیاری

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری از جمع‌آوری 240 هزار سند از شهدا و جانبازان این استان خبر داد.

جمع‌آوری 240 هزار سند از شهدای چهارمحال و بختیاری

علی امیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: درسال گذشته شش اثر از خاطرات شهدای این استان تألیف، تدوین و انتشار یافت، همچنین 25 برنامه مستند از خاطرات شهدا و ایثارگران تولید و پخش شد.

وی از جمع‌آوری 240 هزار سند از شهدا و جانبازان استان خبر داد و گفت: ضبط خاطرات تصویری 400 خانواده شهید و ایثارگر از دیگر اقدامات سال گذشته این بنیاد به شمار می‎رود.

امیری با اشاره به اینکه اجرای طرح‌های پژوهشی و تحقیقاتی از برنامه‌های دارای اولویت‌دار بنیاد شهید استان محسوب می‎شود، خاطرنشان کرد: در سال گذشته با هشت مرکز علمی- پژوهشی و دانشگاه در این استان به‌منظور اجرای طرح‌های پژوهشی و تحقیقاتی و پایان نامه‌های دانشجویی تفاهم منعقد شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری از راه‌اندازی کتابخانه تخصصی ایثار و شهادت در این استان در سال گذشته خبر داد و گفت: این کتابخانه با بیش از 3 هزار عنوان کتاب تخصصی برای استفاده عموم مردم به ویژه محققین و پژوهشگران در حال فعالیت است.

وی از تشکیل و برگزاری 20 جلسه کارگروه کمیته تألیف و تدوین کتاب در سال 91 خبر داد و افزود: این کارگروه با بکارگیری سه استاد مجرب با تشکیل ماهانه یک نشست برای بررسی آثار محققین تشکیل می‎شود.

امیری با اشاره به برگزاری اردوهای برگزار شده در سال گذشته ویژه خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران استان، گفت: در سال گذشته افزون بر 2 هزار و 605 برنامه اردویی ویژه جامعه هدف این بنیاد برگزار شد که امید است در سال‌جاری تعداد برگزاری این مراسم افزایش یابد.

انتهای پیام/68006/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول