اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال‌جاری

زیرگذر شهدای دانش‌آموز کرج پایان می‌یابد

معاون فنی و عمرانی شهردار کرج از اتمام پروژه زیرگذر شهدای دانش‌آموز تا پایان سال‌جاری خبر داد.

زیرگذر شهدای دانش‌آموز کرج پایان می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علی‌اصغر کمالی‌زاده ظهر امروز در جریان بازدید از این پروژه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این پروژه یکی از مهمترین و بزرگترین پروژه‌هایی است که در سال‌جاری به صورت جدی دنبال خواهد شد.

وی ادامه داد: در این راستا و با توجه به اهمیت پروژه،‌ تلاش می‌شود این طرح تا پایان سال‌جاری به اتمام برسد.

این مسئول با بیان اینکه اتمام این پروژه یکی از خواسته‌های مردم در منطقه دولت‌آباد است افزود: با اتمام اجرای این طرح بسیاری از مشکلات مردم در این منطقه مرتفع خواهد شد.

کمالی‌زاده با اشاره به تغییرات صورت گرفته در نحوه اجرای تقاطع غیرهمسطح شهدای دانش‌آموز طی سال گذشته عنوان کرد: این تقاطع در ابتدا به صورت تقاطع روگذر شمالی جنوبی تعریف شده بود که پس از گذشت مدتی مسیر اجرای این پروژه عمرانی به سمت شرق به غرب تغییر مسیر داد.

وی در ادامه، اعتراض مسئولان بیمارستان قائم (عج) به اجرای این پروژه به صورت تقاطع روگذر را یادآور شد و افزود: با توجه به اعتراض مطرح شده از سوی این بیمارستان و بررسی‌های کارشناسی، طرح عمرانی فوق به تقاطع زیرگذر شرقی غربی تغییر یافت.

کمالی‌زاده با اشاره به اینکه، قرارداد اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح روگذر شهدای روحانی و شهدای دانش‌آموز در یک قرارداد دیده شد، عنوان کرد: به علت مشکلات به وجود آمده در مسیر اجرای پروژه تقاطع شهدای دانش‌آموز و تأخیر در اجرا، قرارداد اجرای این طرح به پایان رسید و هم‌اکنون نیز به منظور تسریع و تعیین تکلیف نهایی پروژه فوق، مرحله آخر رسیدگی به این پیمان در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد.

این مسئول با تاکید بر قابل اجرا بودن پروژه شهدای دانش‌آموز تا پایان بهمن ماه سال‌جاری به زیرگذر شدن این پروژه اشاره کرد و اذعان داشت: وجود معارضین سطحی و زیر سطحی از جمله کانال آب حسین‌آباد، پروژه کلکتور فاضلاب همچنین عبور فیبر نوری مرکز مخابرات از ضلع جنوبی تقاطع از دیگر علت‌های به تعویق افتادن اجرای این پروژه بوده است.

انتهای پیام/2302/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول