اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س)

مراسم تشییع ‌دو شهید گمنام در جنوب تهران برگزار می‌شود

همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) مراسم تشییع و خاکسپاری دو شهید گمنام در جنوب تهران برگزار می‌شود.

مراسم تشییع ‌دو شهید گمنام در جنوب تهران برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، روز 25 فروردین ماه همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س)‌، ‌پیکر دو شهید گمنام از مقابل ستاد فرماندهی بسیج حوزه 327 سیدالشهداء (ع)‌ در محله کیانشهر شمالی تشییع و در بوستان سپیدار واقع در ضلع جنوب شرقی میدان امام رضا (ع) به خاک سپرده می‌شود.

مدیر شهری جنوب شرق تهران در جمع خبرنگاران با اعلام این مطلب اظهار داشت: پس از تحویل پیکر دو تن از شهیدان گمنام از معراج شهدا ،‌مراسم «شبی با شهدا» روز 24 فروردین ماه پس از اقامه نماز مغرب و عشاء با اجرای برنامه‌های مذهبی، ‌سخنرانی و مداحی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام در ستاد فرماندهی بسیج حوزه 327 حضرت سیدالشهداء (ع) برگزار می‌شود.

سید احمد صفوی با تاکید براینکه مراسم با هدف گرامیداشت یاد و خاطره دلاورمردی‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس برگزار می‌شود، گفت : مراسم معنوی تشییع و خاکسپاری نیز ساعت 10 صبح روز یکشنبه با حضور مقامات لشگری و کشوری، ‌مدیران شهری، ‌روحانیت معظم، ‌خانواده معزز شهدا و عموم شهروندان برگزار خواهد شد.

وی در ادامه افزود: دو شهید گمنام که 19 و 28 ساله بودند در عملیات محرم در منطقه عملیاتی شهران و عملیات بدر در منطقه عملیاتی مجنون به درجه رفیع شهادت نائل آمده‌اند که پیکر مطهر آنان پس از سالها توسط گروه تفحص شناسایی شده و با هماهنگی بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس در بوستان سپیدار کیانشهر به خاک سپرده می‌شوند.

انتهای پیام/2462/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول