اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول هیئت فاطمیون رشت خبر داد

میزبانی هیئت فاطمیون رشت از پیکر شهید گمنام

مسئول هیئت فاطمیون رشت از میزبانی این هیئت از پیکر مطهر یک شهید گمنام خبر داد.

میزبانی هیئت فاطمیون رشت از پیکر شهید گمنام

اصغر اسدپور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه تب و تاب وصف‌ناپذیری از پذیرایی شهید گمنام در  هیئت فاطمیون وجود دارد، اظهار کرد: بچه‌های هیئت فاطمیون بی‌صبرانه منتظر حضور شهید گمنام در هیئت هستند.

وی افزود: شهیدی که خود گمنام است در مراسم اسوه گمنامی و هیئتی مزین به نام حضرت زهرا (س) حضور پیدا می‌کند.

این مسئول، حضور شهید گمنام در هیئت فاطمیون را غیره‌منتظره خواند و گفت: حضور شهید گمنام در هیئت نشانه توجه شهدا به ماست تا در کنار شهید به عزاداری مادرمان حضرت زهرا (س) بپردازیم.

وی خاطرنشان کرد: اعتقاد ما این است که شهدا زنده و شاهد اعمال ما هستند و خادمان هیئت با این دیدگاه از میهمان خود پذیرایی می‌کنند و از تمام مردم شهرستان رشت دعوت می‌کنیم در این مراسم حضور یابند. 

اسدپور درباره عزاداری ایام فاطمیه، اذعان کرد: عزاداری در ایام فاطمیه و سوگواری مادرمان حضرت زهرا (س) حال و هوای خاصی دارد، چرا که احساس می‌کنیم که به عنایت خود حضرت توانسته‌ایم لیاقت حضور در هیئت را پیدا کنیم.

وی یادآور شد: امیدواریم همه ما در دنیا و آخرت شرمنده شهدا به ویژه مادرمان حضرت زهرا (س) نباشیم.

مسئول هیئت فاطمیون رشت، مکان برگزاری استقبال از پیکر شهید گمنام را مسجد سیدالشهدا (ع) میدان صیقلان رشت عنوان کرد و متذکر شد: این مراسم ساعت 21 جمعه شب 23 فروردین در مسجد سیدالشهدا (ع) با سخنرانی آیت‌الله علی سائلی برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، گیلان میزبان پیکر دو شهید در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان است که مراسم استقبال از این شهدا در ساعت مذکور در مسجد سیدالشهدا (ع) و مهدیه رشت برگزار می‌شود.

پیکر دو شهید گمنام ساعت 10 صبح روز یکشنبه 25 فروردین ‌‌ماه جاری از میدان پاسداران شهر لاهیجان به طرف دانشگاه آزاد اسلامی این شهر با حضور مردم و مسئولان تشییع و در محوطه این دانشگاه به خاک سپرده می‌شوند.

انتهای پیام/2300/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول