اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با تشییع 2 شهید دفاع مقدس

مراسم سوگواری شهادت حضرت فاطمه(س) برگزار می‌شود

همزمان با مراسم تشییع دو شهید دوران دفاع مقدس، مراسم عزاداری حضرت فاطمه زهرا(س) از سوی هیئات مذهبی رامهرمز برگزار خواهد شد.

مراسم سوگواری شهادت حضرت فاطمه(س) برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رامهرمز، مراسم سوگواری و عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) 24 فروردین‌ماه با استقبال از دو شهید دوران مقدس که به تازگی تفحص شده‌اند آغاز خواهد شد.

مسئول شورای هیئات مذهبی رامهرمز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: این دو شهید در کنار شهدای گمنام قرار داده می‌شوند و پس از اقامه نماز، دعا، سخنرانی و وداع مردم با آنها روز 25 فروردین تشییع و در گلزار شهدای این شهرستان به خاک سپرده خواهند شد.

کیومرث بناری افزود: همچنین در گرامیداشت شهادت بی‌بی دو عالم مراسم ویژه‌ای با حضور نوحه خوان معروف بوشهری، صدیقه بحرانی در مسجد جامع برگزار می‌شود.

*حضور حاج صادق آهنگران

وی در پایان گفت: شب 27 فروردین نیز مراسمی با حضور حاج صادق آهنگران همراه با نماز مغرب و عشا انجام خواهد شد که در این خصوص خواستار حضور پرشور مردم شهیدپرور این شهرستان در این مراسم هستیم.

انتهای پیام/72001/ح10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول