اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اداری زیراب:

جدیدترین بخش مازندران برای برگزاری انتخابات آماده می‌شود

عضو شورای اداری زیراب با اشاره به آمادگی این بخشداری برای برگزاری انتخابات، گفت: جدیدترین بخش مازندران برای برگزاری انتخابات آماده می‌شود.

جدیدترین بخش مازندران برای برگزاری انتخابات آماده می‌شود

حشمت‌الله سمیعی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه از آمادگی این بخشداری جدید برای برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاها و ریاست جمهوری خبر داد و اظهار داشت: اقدامات اولیه برای برگزاری انتخابات پرشور در بخش زیراب فراهم شده است.

بخشدار زیراب با بیان این‌که بخش زیراب از جدیدترین بخش‌های استان مازندران است از تلاش مضاعف برای هماهنگی‌های لازم و تشکیل هیئت اجرایی و هیئت نظارت و هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی خبر داد و افزود: 30 نفر از معتمدان برای تشکیل هیئت اجرایی شهر زیراب انتخاب شدند و در آینده نزدیک نیز هفت نفر منتخب این هیئت انتخاب می‌شوند.

وی از تجهیز اداری برای برگزاری چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا خبر داد و یادآور شد: انتخابات در بخش زیراب با مسئولیت بخشدار برگزار می‌شود.

بخشدار زیراب با تأکید بر همکاری و همراهی مردم و مسئولان برای برگزاری پرشور چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، خاطرنشان کرد: فعالیت بخشداری زیراب برای برگزاری انتخابات پیش‌رو با دستور شروع انتخابات از طریق سامانه جامع انتخابات در 21 فروردین‌ماه توسط وزیر کشور آغاز شده است.

انتهای پیام/86015/م20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول