اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه سیاسی در دیار خاوران

گلستانی: زیرساخت‌های انتخاباتی سالم و باشکوه را فراهم می‌کنیم

معاون سیاسی استاندار خراسان جنوبی گفت: فراهم بودن تمام ابزار و امکانات لازم برای برگزاری انتخابات یکی از عواملی است که می‌تواند به داشتن انتخاباتی سالم، باشکوه و قانونمند کمک کند.

گلستانی: زیرساخت‌های انتخاباتی سالم و باشکوه را فراهم می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، علی‌محمد گلستانی‌فرد در جمع اعضای هیئت نظارت بر انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستاهای استان اظهار کرد: فراهم بودن تمام ابزار و امکانات لازم برای برگزاری انتخابات یکی از عواملی است که می‌تواند به داشتن انتخاباتی سالم، باشکوه و قانونمند کمک کند.

گلستانی‌فرد افزود: همه دست‌اندرکاران به ویژه مجریان انتخابات باید با قوانین و ضوابط انتخابات آشنایی کامل داشته باشند تا دشمنان نتوانند هیچ نقطه ضعفی را برای سوءاستفاده به دست آورند.

وی تصریح کرد: بر اساس تدابیر وزارت کشور، آموزش‌های لازم برای تمام سطوح اعم از کارشناسان، ناظران و مجریان انتخابات ارائه می‌شود.

معاون سیاسی استاندار خراسان جنوبی گفت: همچنین هماهنگی و تعامل لازم بین تمام ارکان و مسئولان انتخابات به ویژه اجرایی و نظارت در استان صورت گرفته است.

گلستانی‌فرد با بیان اینکه هیئت‌های نظارت، جایگاه و نقش مهمی در قانون اساسی و انتخابات دارند، یادآور شد: هیئت نظارت شورای نگهبان و استان تاییدکننده تمامی روال و فرایند انتخابات طبق قوانین و ضوابط هستند.

وی بر همکاری هیئت‌های نظارت و اجرایی در انتخابات تاکید کرد و گفت: برگزاری انتخاباتی باشکوه، سالم و افتخارآمیز از اهداف نهایی این هیئت‌ها است که امید است با اراده مردم حماسه‌ای دیگر در 24 خردادماه رقم بخورد.

انتهای پیام/2248/ق/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول