اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج هنرمندان خراسان رضوی:

انتخابات امسال با وجود هنرمندان متعهد پرشور برگزار می‌شود

مسئول بسیج هنرمندان خراسان رضوی گفت: با وجود هنرمندان متعهد این سرزمین انتخابات امسال پرشورتر از گذشته برگزار می‌شود.

انتخابات امسال با وجود هنرمندان متعهد پرشور برگزار می‌شود

جواد کمالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در حاشیه مراسم گردهمایی هنرمندان بسیجی که به مناسبت روز بسیج هنرمندان و هنر متعهد در فرهنگسرای امام رضا در مشهد برگزار شد، اظهار کرد: هنر از سیاست جدا نیست و ما تاثیر هنر را در اقتصاد، سیاست و سایر زمینه‌ها می‌توانیم به وضوح مشاهده کنیم.

کمالی ادامه داد: امسال بیشتر از گذشته شاهد تاثیرگذاری هنرمندان در حماسه سیاسی خواهیم بود در انتخابات سال 92 پرشورترین حضور از جانب مردم در انتخابات را داریم.

مسئول بسیج هنرمندان خراسان رضوی در مورد برنامه‌های بسیج هنرمندان در سال 92 خاطرنشان کرد: برنامه‌های متعددی مانند سه جشنواره فیلم بسیج، جشنواره عکس، شعر بسیج و یادواره شهدای هنرمند برگزار می‌شود.

کمالی تصریح کرد: سه جشنواره که به صورت دو سالانه برگزار می‌شود امسال در استان‌ها آغاز می‌شود و در پایان از افراد برتر تقدیر به عمل می‌آید و در رقابت‌های کشوری نیز راه پیدا می‌کنند.

مسئول بسیج هنرمندان خراسان‌رضوی عنوان کرد: در رشته کارگردانی و فیلمنامه نویسی 46 نفر دانشجو ثبت نام کرده‌ایم و امسال نیز برنامه ادامه تحصیل در ترم‌های بعدی آنان را مورد پیگیری قرار می‌دهیم.

وی با اشاره به این موضوع که قصد داریم موسسه آموزشی برای هنرمندان افتتاح کنیم، گفت: بحث آموزش هنرمندان در رشته های مختلف مانند رسانه را به‌ صورت جدی مدنظر داریم؛ این اقدامات زمینه‌ای برای تشکیل دانشکده هنر بسیج در کشور است.

کمالی اظهار کرد: بسیج هنرمندان امسال فعالیت خود را با برگزاری جشنواره باروت خیس در شلمچه به عنوان حماسه سیاسی آغاز کرد و تندیس این جشنواره به همسر اوباما از طریق پست ریاست جمهوری به سفارت سوئیس در تهران اهدا شد.

مسئول بسیج هنرمندان خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: بحث باروت خیس نشان‌دهنده این است که جنگ افزارهای استکبار خیس شده است و هیچ تاثیری در جامعه، هنر و رهبری ما ندارد. باروت خیس به هیچ عنوان عمل نمی‌کند و بر باد رفته است.

انتهای پیام/70025/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول