اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گچساران:

عمل به قانون شاخصه اصلی انتخابات در گچساران است / آماده برگزاری انتخابات سه‌گانه هستیم

فرماندار گچساران گفت: عمل به قانون و خط قانون شاخصه اصلی در تمامی مراحل انتخابات سه‌گانه در گچساران است.

عمل به قانون شاخصه اصلی انتخابات در گچساران است / آماده برگزاری انتخابات سه‌گانه هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران محمدشفیعی امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار داشت: در نظام جمهوری اسلامی ایران بر اساس اصل ششم قانون اساسی امور کشور با اتکا به آرای عمومی اداره می‌شود.

وی افزود:با توجه به دستور اعلام وصول آغاز انتخابات از ستاد انتخابات کشور، ستاد انتخابات گچساران فعالیت رسمی خود را آغاز کرده است.

شفیعی تصریح کرد: ستاد انتخاباتی گچساران تمام تلاش خود را در برگزاری فعال و پرشور انتخابات سه‌گانه در این شهرستان انجام می‌دهد و از هیچ تلاشی برای برگزاری انتخاباتی مطلوب و بدون حاشیه دریغ نمی‌کند.

فرماندار گچساران یادآور شد: با توجه به این‌که در این دوره از انتخابات گچساران شاهد برگزاری انتخابات سه‌گانه یازدهمین دوره ریاست جمهوری، شورای شهر و روستا و انتخابات مجلس خبرگان رهبری است، تمامی تلاش و همت ستاد انتخابات گچساران در راستای برگزاری انتخاباتی پرشور، دقیق و بدون از حاشیه‌ است.

شفیعی ابراز داشت: عمل به قانون و خط قانون شاخصه اصلی در تمامی مراحل انتخابات سه‌گانه در گچساران بوده و ستاد انتخابات این شهرستان خود را برای برگزاری انتخابات بر اساس این شاخصه آماده کرده است.

وی با بیان این‌که حضور مردم در انتخابات نشان دهنده این است که  دولت، مجلس و همه مسئولان متعلق به ملت هستند، ابراز داشت: این پدیده ارزشمند و مهم مانند سنگری مستحکم کشور و نظام را در مقابل توطئه‌های دشمنان قسم خورده نظام حفظ و سبب دلسردی دشمنان می‌شود.

شفیعی انتخابات را نقطه‌ى اساسى اتصال افکار و آراى مردم به بدنه‌ى نظام اجرایى کشور دانست و تأکید کرد: حضور مردم در پاى صندوق‌‌هاى رأى تعیین کننده سرنوشت ملت و مردم است و دشمن را از تجاوز و دخالت در امورات کشور باز می‌دارد.

فرماندار گچساران خاطرنشان کرد : در راستای برگزاری انتخاباتی پرشور و باصلابت در گچساران مانند سال‌های گذشته و با مشارکت همه سلیقه‌ها و گروه‌های سیاسی در کمال آرامش و امنیت خاطر شرایط آماده و مهیا شده است.

به گزارش فارس، با درگذشت نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری، یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا همزمان با انتخابات مجلس شورای خبرگان در این استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/82001/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول