اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی همدان تأکید کرد

حضور پرشور در انتخابات مصداق حماسه سیاسی

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان همدان گفت: حضور حداکثری در انتخابات پیش رو مصداق بارز خلق حماسه سیاسی است.

حضور پرشور در انتخابات مصداق حماسه سیاسی

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمود الفت در جمع اعضای حزب مؤتلفه اسلامی در همدان حضور پرشور و حداکثری در انتخابات را نمونه بارز خلق حماسه سیاسی دانست و اظهار داشت: مشارکت مردم در انتخابات به عنوان مهمترین ویژگی یک حکومت مردمی و قدرتمند است که از بدو پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکنون مردم ایران اسلامی با حضور خود در صحنه‌های مختلف به ویژه انتخابات، اهمیت حضور خود در صحنه را به خوبی به نمایش گذاشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه دشمن درصدد مقابله با ایران اسلامی است، گفت: دسیسه‌های بسیاری از سوی دشمن برای انتخابات آتی طراحی و برنامه‌ریزی شده که باید از هر نظر مراقب بود.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان همدان ادامه داد: خلق حماسه سیاسی در انتخابات آتی موجب شادی دوستان و یأس دشمنان نظام می‌شود.

وی با بیان اینکه مردم در همه صحنه‌ها اعتقاد به نظام و ولایتمداری خود را به اثبات رسانده‌اند، افزود: در انتخابات اخیر مردم با خلق حماسه‌هایی بزرگ راه را بر توطئه‌های دشمن می‌بندند.

الفت با اشاره به اینکه تعدد کاندیداها در جریان اصولگرایی زیاد است، ابراز داشت: این امر برای جبهه اصولگرایی هم فرصت و هم تهدید است که باید مراقب بود تا از فرصت‌های این مهم بهره‌برداری کرد.

انتهای پیام/89002/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول