اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان بویراحمد خبر داد

بهره‌مندی 804 دانشجوی بویراحمد از خدمات کمیته امداد

مدیر کمیته امداد شهرستان بویراحمد از بهره‌مندی 804 دانشجوی تحت حمایت این نهاد خبر داد و گفت: هزینه تحصیلی دانشجویان این نهاد حمایتی به منظور خدمات‌رسانی هرچه بیشتر به جامعه هدف ارائه می‌شود.

بهره‌مندی 804 دانشجوی بویراحمد از خدمات کمیته امداد

زریر انصاری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در یاسوج از بهره‌مندی 804 دانشجوی تحت حمایت کمیته امداد در این شهرستان خبر داد و گفت: این نهاد حمایتی به منظور کمک هزینه تحصیلی و شهریه جامعه هدف خدمات‌رسانی مضاعفی را ارائه می‌کند.

مدیر کمیته امداد شهرستان بویراحمد اظهار کرد: از مؤلفه‌های مهم این نهاد حمایتی کمک به رشد و ارتقای وضعیت تحصیلی دانش‌آموزان تا رسیدن به مقاطع دانشگاهی است.

وی به نحوه خدمات‌رسانی کمیته امداد شهرستان بویراحمد اشاره کرد و ادامه داد: این نهاد حمایتی خدمات مضاعف و در حد توان خود را به دانشجویان تحت حمایت در رشته‌ها و دانشگاه‌های مختلف ارائه داده است.

انصاری عمده اقدامات کمیته امداد در خدمات‌رسانی به دانش‌آموزان و دانشجویان را فراهم ساختن تسهیلات و امکانات لازم برای ادامه تحصیل آنها عنوان کرد.

وی ادامه داد: رسیدگی به مسائل آموزشی و تربیتی دانش‌آموزان و دانشجویان از فعالیت‌هایی است که در قالب خدمات فرهنگی به این قشر ارائه می‌شود.

انصاری از پرداخت کمک هزینه تحصیلی 804 دانشجوی تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان خبر داد و اذعان داشت: مبلغ این کمک هزینه تحصیلی بالغ بر یک میلیارد و 800 میلیون ریال است.

رئیس کمیته امداد شهرستان بویراحمد، برگزاری دوره‌های آموزشی و اردوهای زیارتی و سیاحتی را از دیگر خدمات این نهاد عنوان کرد و بیان داشت: اقدامات فرهنگی ارائه شده به منظور ارتقای سطح فرهنگ و دانش جامعه هدف نیز اجرا می‌شود.

انتهای پیام/82011/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول