اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام نوروز صورت گرفت

116 حامی جذب طرح اکرام ایتام کمیته امداد شدند

قائم مقام کمیته امداد خراسان‌رضوی گفت: از 29 اسفند سال گذشته تا چهار فروردین امسال، 116 حامی جذب طرح اکرام ایتام این نهاد شدند.

116 حامی جذب طرح اکرام ایتام کمیته امداد شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حبیب‌الله آسوده عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه کمک کردن و همیاری به همنوع باید سرلوحه همه امور و مد نظر همه افراد باشد، کمیته امداد در مورد حامی‌یابی ایتام زیر پوشش این نهاد در ایام نوروز گام‌های موثر و به‌سزایی را بر داشته است.

وی ادامه داد: این نهاد از 29 اسفند ماه سال گذشته تا چهار فروردین ماه امسال سه پایگاه جذب حامی طرح اکرام ایتام را در جوار بارگاه حرم مطهر رضوی مستقر کرد.

آسوده به مشارکت مردمی در این حوزه پرداخت و گفت: سه پایگاه جذب حامی در بست‌های شیرازی، باب الرضا و باب الجواد حرم مطهر و در مسیر تردد زائران و مجاوران استقرار یافت که در این مدت توانست 116 حامی را برای 120 یتیم زیر 18 سال جذب کند.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌رضوی ادامه داد: با جذب این 116 حامی ماهیانه 24 میلیون ریال به حساب ایتام تحت کفالت واریز می‌شود.

وی آمار جذب حامی در سال گذشته را 14 هزار و 707 نفر برشمرد و تصریح کرد: این نهاد در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی اقدام به جذب حامی در این طرح کرده است به گونه‌ای که برای 16 هزار و 181 یتیم تعداد 14 هزار و 707 حامی جذب شده و این حامیان متعهد به پرداخت مبلغ 2 میلیارد و 558 میلیون و 920 هزار ریال به حساب ایتام زیر سرپرستی خود هستند.

آسوده با بیان اینکه پایگاه طرح اکرام در نوروز امسال از هشت صبح تا 19 عصر دایر بوده است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر در خراسان‌رضوی 38 هزار و 306 حامی کفالت و سرپرستی 15 هزار و 726 یتیم را عهده‌دار هستند.

انتهای پیام/70003/ط20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول