اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بروجن در مجلس:

دست‌یابی به فناوری هسته‌ای تبلور اقتدار ایران اسلامی است

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: فناوری هسته‌ای تبلور اقتدار و استقلال ایران اسلامی است.

دست‌یابی به فناوری هسته‌ای تبلور اقتدار ایران اسلامی است

امیرعباس سلطانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: دستیابی جمهوری اسلامی ایران به تکنولوژی و فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای در سایه فرمایشات مقام معظم رهبری برای دستیابی به این تکنولوژی، وابستگی اقتصادی و علمی کشور به بیگانگان را قطع می‌کند.

وی افزود: در سایه موفقیت‌های بزرگ هسته‌ای، امروز ایران اسلامی به کشوری قدرتمند در منطقه و جهان تبدیل شده است.

سلطانی با بیان اینکه روز فناوری هسته‌ای یکی از روز‌های پرافتخار نظام است، تصریح کرد: در این روز مردم ایران اسلامی توانستند گام‌های بلندی در فناوری هسته‌ای بردارند و استقلال خود را به رخ جهانیان بکشند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ملت ایران در عرصه‌های مختلف، گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی است و ارتقای علمی ایران و پیشرفت‌های دانشمندان در فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای از دستاوردهای ایستادگی و ولایت‌پذیری مردم است.

سلطانی با اشاره به توطئه‌افکنی‌های دشمنان نظام، بیان داشت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی تلاش کردند با روش‌های مختلف، پیشرفت کشور در عرصه‌های علمی و آموزشی ایران را سد شوند ولی این توطئه نیز با همبستگی، ایستادگی و اتحاد مردم خنثی شد.

وی با بیان اینکه مردم کشور مردمی متعهد،‌ با بصیرت،‌ وظیفه‌شناس،‌ آگاه و ولایت‌مدار هستند، خاطرنشان کرد: مردمی با چنین خصوصیات نیازی به سلاح هسته‌ای ندارند.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی با تشریح دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در 34 سال عمر نظام، تاکید کرد: فناوری هسته‌ای از دستاوردهای این نظام است و ایرانیان این دستاورد را علی‌رغم تمامی تحریم‌ها و فشارهای بین‌المللی به دست آورده‌اند.

سلطانی با اشاره به ترور دانشمندان هسته‌ای کشور از سوی آمریکا و رژیم صهیونیستی این اقدام را نشانه آشکار درماندگی و استیصال آنان در مقابله با عزم پولادین ملت ایران در دستیابی به انرژی صلح آمیز هسته‌ای دانست.

انتهای پیام/68004/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول