اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام پورمحمدی در جمع دانشجویان نطنز:

دنیا از ایران هسته‌ای واهمه‌ای ندارد/ دشمنان نگران اقتدار ایران هستند

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: دنیا از ایران هسته‌ای هیچ‌گونه واهمه‌ای ندارد بلکه دشمنان نگران اقتدار ایران و پیام‌رسانی انقلاب به تمام دنیا هستند.

دنیا از ایران هسته‌ای واهمه‌ای ندارد/ دشمنان نگران اقتدار ایران هستند

حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی ظهر امروز به مناسبت روز ملی فناوری هسته در جمع دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد نطنز اظهار کرد: دانش هسته‌ای نماد بلوغ کشور ایران در زمینه‌های علمی،صنعتی و فناوری است.

وی افزود: امروز بعد از گذشت 34 سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی بیش از چهار میلیون دانشجو، شش میلیون فارغ‌التحصیل دانشگاهی و ده‌ها هزار استاد، محقق و پژوهشگر در عرصه‌های مختلف در حال تلاش هستند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور سرعت علمی کشور را در چند سال اخیر فوق‌العاده دانست و افزود: هرچند فاصله زیادی با قله‌های علمی دنیا داریم اما به برکت همت و تلاش جوانان پویای ایران اسلامی اکنون کشور ما رتبه نخست دنیا را به لحاظ سرعت علمی دارا است.

وی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب توسعه علمی را اصلی‌ترین و کانونی‌ترین رسالت مسئولان، دانشجویان و محققان کشور برشمرده‌اند.

پورمحمدی ادامه داد: هیچ حوزه‌ای مانند دانشگاه، دانشجویان، اساتید، محققان و پژوهشگران وقت رهبر معظم انقلاب را نمی‌گیرد و همیشه ایشان با این حوزه در ارتباط هستند.

وی تصریح کرد: دنیا از ایران هسته‌ای ترس و واهمه‌ای ندارد بلکه از عزت، پایداری، انگیزه و پیام‌رسانی انقلاب به تمام دنیا می‌ترسد.

*‌ بالندگی سیاسی ایران دشمنان نظام را گیج کرده است

رئیس بازرسی کل کشور با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری گفت: شور و اشتیاق مردم در ایام نزدیک به انتخابات وصف‌نشدنی است و این بالندگی سیاسی همواره دشمنان نظام را گیج و مبهوت کرده است.

وی در مورد حماسه اقتصادی گفت: می‌توانیم با اجرایی نمودن نقشه جامع علمی کشور، برنامه‌ریزی صحیح و اجرای برنامه‌های مدون، اقتصاد کشورمان را به خوبی مدیریت کنیم.

انتهای پیام/2301/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول