اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت پایگاه بسیج شهدای پدافند ارتش

یادواره امیران و 620 شهید ارتش در قم برگزار شد

خبرگزاری فارس: همزمان با روز بزرگداشت شهدا با حضور فرماندهان سپاه و ارتش نخستین یادواره امیران و 620 شهید ارتش قم به همت پایگاه بسیج شهدای پدافند در مسجد الزهرا (س) خیابان پیام نور قم برگزار شد.

یادواره امیران و 620 شهید ارتش در قم برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، در مراسم یادواره شهدای ارتش که با استقبال پرشور مردم شهیدپرور استان قم برگزار شد، حجت‌الاسلام مهدی جوشقانیان از راویان دفاع مقدس گفت: تقدیر از شهدا در درجه‌ای برتر و بالاتر از مخترعین و دانشمندان قرار دارد زیرا شهیدان تمام وجودشان را فدای اسلام کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه پیشرفت‌های روز به روز کشورمان را مدیون خون شهیدان هستیم، افزود: ما باید از شهدایی مثل احمدی روشن تقدیر کنیم که با شهادتش نه تنها از بار علمی کشور کاسته نشد بلکه در دانشگاه‌ها موج فزاینده‌ای از گرایش دانشجویان به رشته تحصیلی این شهید ایجاد شد.

جوشقانیان تصریح کرد: حضور در مجالس شهدا باعث دلگرمی است و با توسل به شهدا در زندگی همه ما گره‌گشایی می‌شود.

این راوی دفاع مقدس با بیان خاطراتی از ایثارگری‌های رزمندگان اسلام گفت: آنان بعد از پیروی از احادیث و دستورات امامان معصوم (ع) بر پیروی از ولایت فقیه تاکید داشتند.

وی به وصیت شهدا در ارتباط با حفظ حجاب اشاره کرد و ادامه داد: شور و نشاطی که در جبهه‌های دفاع مقدس وجود داشت هیچ جای دیگر یافتنی نیست.

جوشقانیان با اشاره به حدیثی از حضرت علی (ع) گفت: هر کس پاک باشد و در راه خدا قدم بردارد امام زمان (عج) یا مستقیم یا به وسیله نایبش به او نظر خواهد کرد.

انتهای پیام/2258/ز/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول