اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نهبندان:

انقلاب اسلامی نگرش مسئولان نسبت به مردم را تغییر داد

فرماندار نهبندان گفت: پیروزی انقلاب اسلامی سبب شد تا نگاه مسئولان نسبت به مردم تغییر و علاقه خدمت‌رسانی مدیران به آنها را بیشتر کرد.

انقلاب اسلامی نگرش مسئولان نسبت به مردم را تغییر داد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدمهدی عظیمی صبح امروز در ادامه برنامه‌های دهگردشگی شهرستان نهبندان در جمع مردم روستای استونند این شهرستان اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی سبب شد نگاه مسئولان نسبت به مردم تغییر و علاقه خدمت‌رسانی مدیران به آنها تشدید شود.

وی ادامه داد: میزان و نحوه خدمت‌رسانی به مردم در بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به هیچ وجه قابل قیاس با قبل از انقلاب نیست و امروزه خدمات تا دورترین نقاط روستایی انتقال یافته که این نشان از تلاش نظام و مسئولان برای مردم را دارد.

فرماندار نهبندان با بیان اینکه مسئولان در دهگردشی‌ها و سایر برنامه‌ها مشکلات مردم را شناسایی و با اولویت مرتفع می‌کنند، تصریح کرد: تلاش نظام و دولت بر این است تا با فراهم کردن خدمات در روستاها سبب ماندگاری مردم در روستاها شود.

عظیمی متذکر شد: با توجه به اینکه شهرستان نهبندان یک شهرستان مرزی است باید به روستاها رسیدگی بیشتری شود تا مردم در نقاط مرزی باقی بمانند و در تامین امنیت مؤثر باشند.

وی با اشاره به اینکه انتخابات در نظام جمهوری اسلامی یک اصل است، افزود: تک تک افراد جامعه می‌توانند به عنوان سفیر در انتخابات آینده نقش آفرین باشند و نقشه شوم دشمن را نقش بر آب کنند.

فرماندار نهبندان اذعان کرد: انتخابات آینده صحنه‌ای از حضور پرشور و حماسی ملت ایران خواهد بود و مردم ایران بار دیگر با حضور حداکثری خود جواب دندان‌شکنی به دشمنان می‌دهند.

عظیمی با بیان اینکه خواسته‌ها و مشکلات مردم همیشه بوده و است، گفت: مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان تلاش دارند تا با اولویت و بر اساس میزان اعتبارات موجود مشکلات مردم را حل کنند.

وی اصل و اساس دولت را مردم دانست و اظهار داشت: از این رو مسئولان و کارگزاران دولت باید در خدمت مردم باشند و خدمت بی‌منت را سرلوحه کار خود قرار دهند.

فرماندار نهبندان در ارتباط با مشکل تامین زمین این روستای کوهستانی تصریح کرد: یک تیم کارشناسی از مرکز استان برای انجام مطالعات بیشتر در این زمینه به روستای استونند اعزام می‌شوند و برای اهالی این روستا نیز زمین مورد نیاز نیز تامین می‌شود.

عظیمی در ارتباط با پیگیری و رفع مشکلات دیگر مردم این روستا از قبیل تعریض خیابان اصلی این روستا، احداث پارکینگ، لایروبی و کول‌گذاری قنوات، ارائه خدمات بهداشتی بیشتر، روحانی مستقر و آنتن‌دهی تلفن همراه قول مساعد داد.

انتهای پیام/69003/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول