اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای حضوری مقتدرانه در آسیا برگزار می‌شود

تمرینات والیبال کاله مازندران بدون حضور ملی‌پوشان

تمرینات تیم والیبال کاله مازندران که از نخستین روزهای نوروزی امسال آغاز شده است، با جدیت خاصی دنبال می‌شود و ملی‌پوشان این تیم نیز به جمع دیگر بازیکنان می‌پیوندند.

تمرینات والیبال کاله مازندران بدون حضور ملی‌پوشان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از آمل، تمرینات تیم والیبال کاله مازندران که از نخستین روزهای نوروزی امسال آغاز شده است، هم‌اکنون با جدیت و انسجام مطلوبی کار خود را دنبال می‌کند.

این تمرینات که چند روزی است زیر نظر بهروز عطایی سرمربی این تیم پیگیری می‌شود، از روند رو به رشد خوبی برخوردار است تا تنها نماینده مازندران به عنوان تنها نماینده والیبال باشگاه‌های جمهوری اسلامی ایران در رقابت‌های قهرمانی والیبال بزرگسالان باشگاه‌های آسیا حضور یابد.

این تیم هم‌اکنون با بازیکنانی که به اردوی تیم ملی دعوت نشدند به همراه دو والیبالیست کمکی در سالن سرپوشیده نشاط مجموعه ورزشی کاله به تمرینات خود می‌پردازد که از چهره‌های نام‌آشنای تمرینات این روزها می‌توان به عبدالرضا علیزاده، جواد محمدی‌نژاد، علی سجادی، میلاد عبادی‌پور، صابر نریمان‌نژاد و حمید جعفری اشاره کرد.

ملی‌پوشان تیم والیبال کاله مازندران قرار بود با نظر خولیو ولاسکو سرمربی تیم والیبال کشورمان که هم‌اکنون برای حضوری قدرتمند در رقابت‌های لیگ جهانی والیبال در تهران اردو زده‌اند، 15 فروردین ماه در اختیار باشگاه ورزشی کاله مازندران قرار گیرند که این امر تا یکی دو روز آینده محقق می‌شود.

عادل غلامی، شهرام محمودی، حمزه زرینی، محمد موسوی عراقی و فرهاد قائمی از ملی‌پوشان کاله مازندران در تیم ملی بزرگسالان هستند که رضا قراء نیز در تمرینات آماده‌سازی تیم ملی زیر 23 سال کشورمان حضور دارد.

تمرینات کاله مازندران طی چند روز آینده با تمامی نفرات در تهران پیگیری می‌شود تا این تیم خود را برای رقابت‌های قهرمانی والیبال باشگاه‌های آسیا که اوایل اردیبهشت ماه آینده به میزبانی ایران اسلامی در تهران و سالن 12 هزار نفری آزادی برگزار می‌شود، آماده کند.

بهروز عطایی سرمربی تیم والیبال کاله مازندران در حاشیه تمرینات آماده‌سازی تیم والیبال کاله مازندران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان والیبال باشگاه‌های آسیا در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: چند روزی است که در سال جدید تمرینات خود را با حضور بازیکنان آغاز کرده‌ایم.

وی افزود: بازیکنان کاله در این چند روز روند خوبی را دنبال می‌کنند، البته در این تمرینات شاهد والیبالیست‌های ملی‌پوش‌ نیستیم.

 

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران در پاسخ به خبرنگار فارس مبنی بر اینکه قرار بود ولاسکو سرمربی تیم ملی والیبال بزرگسالان ایران اسلامی ملی‌پوشان کاله مازندران را 15 فروردین به اردوی باشگاهی‌شان برگرداند و این امر محقق نشد، گفت: ملی‌پوشان ما نیز برای آمادگی تیم ملی و حضور در رقابت‌های لیگ جهانی والیبال، در اردوی تیم ملی به‌سر می‌برند و با مذاکراتی که با مسئولان این تیم داشتیم طی چند روز آینده به دیگر بازیکنان تیم ملحق می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون علی سجادی و جواد محمدی‌نژاد دو یار کمکی کاله از دیگر باشگاه‌های والیبال‌مان هستند، تصریح کرد: امیدواریم در ادامه با اضافه‌شدن همه بازیکنان بتوانیم با تمرینات منسجم نماینده شایسته‌ای برای کشورمان باشیم و به جام باشگاه‌های جهان صعود کنیم.

 

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران در پاسخ به سئوال دیگر خبرنگار فارس در مورد اظهارات سرمربی تیم والیبال بزرگسالان کشورمان که گفته بود شهرام محمودی را برای رقابت‌های آسیا در اختیار کاله مازندران قرار نمی‌دهد، عنوان کرد: در این زمینه مشکلی وجود ندارد چراکه صحبت‌های لازم انجام شد و همه بازیکنان در اختیار تیم قرار می‌گیرند، البته ما می‌خواستیم این امر زودتر اتفاق بیافتد که هم‌اکنون منتظر هستیم طی روزهای آینده شاهد آن باشیم.

انتهای پیام/86012/ب40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول