اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پیوستن والیبالیست‌های ملی‌پوش

اردوی آمادگی والیبال کاله در پایتخت برگزار می‌شود

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران گفت: با پیوستن والیبالیست‌های ملی‌پوش به جمع دیگر بازیکنان اردوی آماده‌سازی والیبال کاله مازندران در تهران برگزار می‌شود.

اردوی آمادگی والیبال کاله در پایتخت برگزار می‌شود

بهروز عطایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل اظهار داشت: با پیوستن والیبالیست‌های ملی‌پوش به جمع دیگر بازیکنان، اردوی آماده‌سازی والیبال کاله مازندران در تهران آغاز می‌شود.

وی افزود: هم‌اکنون تمرینات این تیم بدون حضور شش والیبالیست ملی‌پوش که در خدمت تیم ملی و در اردوی آماده‌سازی تیم ملی برای حضور در رقابت‌های لیگ جهانی والیبال هستند، دنبال می‌شود و روند خوبی را در تیم شاهد هستیم.

عطایی با تاکید بر اینکه برای بازیکنان در تمرینات صبح کار بدنسازی را در دستور کار داریم و عصرها کار با توپ، امور تکنیک، تاکتیک و کار گروهی را انجام می‌دهیم، ابراز داشت: امیدواریم هرچه زودتر ملی‌پوشان کاله مازندران به این باشگاه تحویل داده شوند تا با اعزام به تهران آخرین مرحله تمرینات آماده‌سازی را در قالب اردویی 10 روزه در مجموعه ورزشی آزادی تهران پیگیری کنیم.

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران با اشاره به اینکه رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان والیبال باشگاه‌های آسیا میدانی بزرگ است که امسال نیز همانند سال گذشته نماینده ایران در این مسابقات هستیم، اذعان داشت: امسال این رقابت‌ها به میزبانی ایران اسلامی در تهران برگزار می‌شود که باید از شرایط میزبانی به بهترین شکل استفاده کنیم.

عطایی با اعلام اینکه در اردوی تهران نیز کار گروهی را در دستور کار داریم، گفت: سعی داریم با چند بازی تدارکاتی به نوعی وارد شرایط مسابقه شویم و خود را برای دیدارهای آسیایی که در اردیبهشت ماه برگزار می‌شود آماده کنیم.

انتهای پیام/86012/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول