اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آنالیزور والیبال کاله مازندران:

تقسیم والیبالیست‌های ملی‌پوش بین تیم‌ها کیفیت لیگ را بالا برد

خبرگزاری فارس: آنالیزور تیم والیبال کاله مازندران گفت: توزیع و تقسیم والیبالیست‌های ملی‌پوش بین تیم‌های مختلف لیگ برتری کیفیت این رقابت‌ها را بالا برد.

تقسیم والیبالیست‌های ملی‌پوش بین تیم‌ها کیفیت لیگ را بالا برد

مهرداد مهران‌پور صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل با اشاره به نقش آنالیز در این رشته ورزشی اظهار داشت: آنالیز یکی از بخش‌های مهم رشته‌های ورزشی مانند فوتبال، والیبال و دیگر رشته‌ها است.

وی افزود: با آنالیز نقاط ضعف و قوت تیم خود و همچنین تیم حریف را می‌توان ارزیابی و حاصل اطلاعات آن را استخراج کرد تا بازیکنان با استفاده از این آگاهی‌ها عملکرد خوبی را به نمایش درآورند.

مهران‌پور با تاکید اینکه کاله مازندران یکی از تیم‌های قدرتمند لیگ برتر والیبال است، ادامه داد: در هر چهار سال حضور این تیم در مسابقات لیگ برتر با کاله بودم و کار آنالیز را در آن برعهده دارم.

وی با اعلام اینکه امسال نسبت به سال‌های گذشته روزهای سخت زیادی داشتیم، گفت: بر شدت این سختی‌ها از هفته ششم لیگ برتر اضافه شد زیرا کاله تیمی که در هفته‌های گذشته امتیازات کامل را توانست مقابل رقبای خود کسب کند به یکباره با چند شکست روبه‌رو شد.

مهران‌پور یادآور شد: در این شرایط بازیکنان ملی‌پوش نیز به اردوی تیم ملی رفتند و تمرینات با عدم حضور مهره‌های تیم دچار مشکلاتی شد ولی با درایت مسئولان و کادر فنی کاله توانستیم بازیکنان را به شرایط قبلی سوق دهیم البته نقش آنالیز در این مسابقات بیشتر از دیگر دیدارها به چشم می‌آمد و باید شرایط را به گونه‌ای کنترل می‌کردیم تا همه چیز ایده‌آل شود.

وی یکی از ویژگی‌های لیگ برتر امسال را توزیع بازیکنان ملی‌پوش و با تجربه در تیم‌های مختلف دانست و گفت: هیچ تیمی در این رقابت‌ها ضعیف نبود و حتی در مقابل تیم ته‌جدول نیز حاشیه امنیت نداشتیم.

وی با تبریک این قهرمانی به همه هواداران و مردم آمل یادآور شد: تماشاگران و والیبال‌دوستان کاله اخلاق حرفه‌ای از خود در دیدارهای لیگ برتر امسال بروز دادند و با حمایت بی‌امان و پرشور تیم‌شان حامی اصلی ما در قهرمانی بودند.

انتهای پیام/86012/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول