اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاپیتان تیم والیبال کاله مازندران:

از ابتدای فصل برای قهرمانی آمده بودیم

خبرگزاری فارس: کاپیتان تیم والیبال کاله مازندران با بیان اینکه از ابتدای فصل برای قهرمانی آمده بودیم، گفت: همه تیم‌های لیگ برتری والیبال مقابل کاله روحیه مضاعفی داشتند.

از ابتدای فصل برای قهرمانی آمده بودیم

عادل غلامی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل اظهار داشت: فصل سخت و نفس‌گیری را در لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور تجربه کردیم که توان و قدرت زیادی را از تیم‌ها مقابل یکدیگر گرفت.

وی افزود: کاله مازندران از ابتدای فصل برای قهرمانی آمده بود زیرا ما قهرمان لیگ برتر سال گذشته بودیم و دفاع از عنوان قهرمانی به مراتب سخت‌تر و دشوارتر از کسب نخستین قهرمانی است.

غلامی با اشاره به اینکه امسال همه تیم‌های لیگ برتری مقابل کاله با روحیه و توان بسیار بالایی ظاهر می‌شدند، ابراز داشت: همه کاله را با نگاه دیگر می‌دیدند و آنالیزهای سنگینی مقابل ما داشتند.

کاپیتان تیم والیبال کاله مازندران گفت: روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم ولی خدا را شاکرم که در پایان توانستیم شادی را به همه مردم مازندران و آملی‌های والیبال‌فهم هدیه دهیم.

 غلامی اظهار داشت: در بازی نخست مقابل متین ورامین در مرحله فینال به راحتی نتیجه را واگذار کردیم و هیچکس فکر نمی‌کرد که به این تیم ببازیم زیرا مقداری ورامینی‌ها را دستکم گرفتیم.

وی ادامه داد: دستکم گرفتن این تیم در دیدار نخست فینال و شکست مقابل آن عاملی شد تا برای بازی دوم همه عوامل کاله هم‌قسم شوند و تنها برای قهرمانی به میدان روند.

غلامی این قهرمانی را عیدی شایسته‌ای برای همه هواداران کاله دانست و اذعان داشت: بسیاری از تیم‌های لیگ برتری حسرت هواداران و حامیان ما را می‌خورند که همیشه با تیم هستند و برای قهرمانی آنها نیز زحمت زیادی کشیدند.

انتهای پیام/86012/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول